Het mysterie van Goovermodels is opgelost...

Gestart door dieselfreak, 21 november 2014, 21:00:19 PM

dieselfreak

MC

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dieselfreak

Te laat gezien, hoedanook, in deze rubriek is dit meer op zijn plaats.
MC

B_Modelbouw

Benieuwd hoe die eruit gaat zien, en hoe de rijkwaliteit zal zijn...
En dan overwegen we enkele aan te kopen.

Wordt 2015 het jaar van de Belgische treinstellen ? 't Ziet er alvast zo naar uit.
Varkensneuzen - Duikbrillen - ...
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

755philippe

Hallo,

Goover models gaat 4 livreien van de am75 uitbrengen heb ik gelezen.
1 livrei = vtm
2 livrei = bordeaux kleuren
3 livrei = grijze muis zoals ze die noemen oranje-grijs
4 livrei zou de laatste versie zijn. Iemand een idee hoe die er uit ziet. Kan de kleurstelling niet vinden op de site van de NMBS. Iemand een idee of foto ervan.
Ook ik wacht al jaren op deze produktie. Goede zet van David.
Voor mij ook +1 of meer.
Mvg

755philippe

Michiel

#6
Wel, men was van plan in 2009-2012 om de Varkensneuzen te moderniseren, en dus de"new-look" livrei te geven, zoals ze nu ook met de Duikbrillen doen. Ik heb nog geen foto's gezien van een eventueel prototype van een gemoderniseerd stel. Is men er al aan begonnen, eigenlijk?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

Misschien nog eens een draadje beginnen met de titel Het oplosssen van het Mysterie van  Goovermodels  ;D ;)
Groeten Peter ;)

EVP

blijkbaar ka je op de webstek de HLD 90/91 niet "voorbestellen" .....

vyncky

Citaat van: Gerolf op 22 november 2014, 09:52:55 AM
Misschien eindelijk de inox tweetjes ?  :P  :P

Daar hoop ik ook al lang op ;)

maar die VTM-kan me wel bekoren! Dan moet ik er zelf niet meer aan beginnen  :D.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

loebaske

Wel vervelend als er 2 draadjes zijn, moderators kan je dit samen voegen???

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ward

Citaat van: Michiel op 22 november 2014, 10:18:26 AM
Wel, men was van plan in 2009-2012 om de Varkensneuzen te moderniseren, en dus de"new-look" livrei te geven, zoals ze nu ook met de Duikbrillen doen. Ik heb nog geen foto's gezien van een eventueel prototype van een gemoderniseerd stel. Is men er al aan begonnen, eigenlijk?

Momenteel zijn ze bezig 1 te renoveren en staat er 1 (letterlijk) afgebroken aan de CW Gentbrugge.
De eerste zou enkele dagen (lees 2) testgereden hebben en hebben ze dan terug binnen geroepen door technische defecten..
2 maand later nog steeds geen verandering.. Blijkbaar zou het ook maar een deel zijn die ze gaan vernieuwen,
namelijk deze die naar Roosendaal zouden rijden. De andere 800's, bv voor Antwerpen <-> Lokeren zouden ander materiaal worden..
Hopelijk doen ze goed hun best met het moderniseren om hem er niet enkel beter te doen uitzien, maar ook intern het één en het ander aan te pakken, want de 800's geven laatste tijd veel technische problemen. Vanaf woensdag is zo oa stoptrein Antw <-> Lokeren uitgevoerd door een MR96 ipv MR75.
Wel benieuwd wat het model van Goover zal kosten en hoe de afwerkingskwaliteit zal zijn.. Te volgen  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--