Goovermodels -Misterie opgelost!

Gestart door vyncky, 21 november 2014, 20:29:27 PM

Metpetergaathetbeter

hoop alvast dat je niet een jaar zonder polo shirt hoeft rond te lopen, ook geen zicht hé ? ;D ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Rangeerduivel op 09 april 2015, 16:26:03 PM
Het gaat mij meer om het principe,de smoezen die verzonnen worden om naievelingen te sussen!
Mij maak je niet wijs dat er een half jaar geleden reeds een aantal uitgeleverd zijn,

:(

Toevallig deze zinnetjes vergeten lezen Michael? :-\

;)

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

jb


Rangeerduivel

Door (misschien wel positieve)omstandigheden heb ik besloten om mijn hier eerder gedane uitspraken te bevriezen(maar NIET te weerhouden!)
en enige reactie met een week uit te stellen.
Jullie zijn toch gewoon om te wachten... ;D ;D

Over een week ongeveer meer hierover

;)

Metpetergaathetbeter

vreemd dat de man in kwestie hier nauwelijks iets van hem laat horen :-\

Jurgen

Toch grappig om dat hier te lezen hoor. Jullie weten toch dat dit draadje over de varkensneuzen gaat en dat de reeks 91 daar niets mee te maken heeft?

't Is maar een vraag hé. Misschien heeft de frustratie van het wachten jullie gezondheid geschaad ofzo. Het kan hé, ik denk het wel vermits het zo dringend is om het modelletje te mogen ontvangen.

Ik vind het ook grappig dat jullie net doen of iedere modeltreinliefhebber hier op het forum zit en gewoon een foto moet, met nadruk op moet, tonen. Net alsof dat wanneer je het niet doet, dat god je zal straffen met grote zweren en de pest enzo...

Sorry hé mannen, moest ik effe kwijt.
Dingen als dit hebben er trouwens voor gezorgd dat ik minder op het forum kwam piepen. Misschien moet ik nog maar eens een pauze inlassen, ik heb er in ieder geval deugd van gehad en ik ben er niet op achteruit gegaan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

vyncky

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 april 2015, 17:34:09 PM
vreemd dat de man in kwestie hier nauwelijks iets van hem laat horen :-\

Uw plaat blijft hangen.....
Da's maandelijks dat dit gezaag opnieuw komt!
Olaerts doet net hetzelfde met de stomertjes de type 15 en 16, en daar wordt niet op gezaagd. Kijk de reclame in MSM er maar op na.
(niet dat ik daar 'n probleem van maak, integendeel dat geeft mij de kans om te sparen  :) )

Zij content dat David hier op het forum zit, zo kan hij iets bouwen wat menig lid hier wil.
hoeveel te minder hij hier laat horen, des te meer is hij bezig met bouwen  ;)

Citaat van: Jurgen op 09 april 2015, 17:41:20 PM
Toch grappig om dat hier te lezen hoor. Jullie weten toch dat dit draadje over de varkensneuzen gaat en dat de reeks 91 daar niets mee te maken heeft?

't Is maar een vraag hé. Misschien heeft de frustratie van het wachten jullie gezondheid geschaad ofzo. Het kan hé, ik denk het wel vermits het zo dringend is om het modelletje te mogen ontvangen.

Ik vind het ook grappig dat jullie net doen of iedere modeltreinliefhebber hier op het forum zit en gewoon een foto moet, met nadruk op moet, tonen. Net alsof dat wanneer je het niet doet, dat god je zal straffen met grote zweren en de pest enzo...

Sorry hé mannen, moest ik effe kwijt.
Dingen als dit hebben er trouwens voor gezorgd dat ik minder op het forum kwam piepen. Misschien moet ik nog maar eens een pauze inlassen, ik heb er in ieder geval deugd van gehad en ik ben er niet op achteruit gegaan.

Volledig mee eens! en nu laat dit hier terug over de MS75 gaan.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)


NielsVV

Zie David zondag. Zal eens polsen naar de MS75.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

MARKLINRIJDER

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 april 2015, 17:34:09 PM
vreemd dat de man in kwestie hier nauwelijks iets van hem laat horen :-\
032915042
info(at)goovermodels(punt)be
en nog tal van contactmogelijkheden op de desbetreffende website.

ik geef graag aan elke vraag een deftig antwoord daar. ;-)

Grtjs,

David

philippe_007

Inderdaad,
ik heb na mijn vraag ivm de levering direct antwoord gehad... 
Meer moet dat niet zijn.

Michael

Gisterochtend gemaild, zal zeker nog even geduld moeten hebben.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Citaat van: Michael op 11 april 2015, 19:29:51 PM
Gisterochtend gemaild, zal zeker nog even geduld moeten hebben.

Vanavond antwoord gehad van David, waarvoor dank.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SirGresley

Hopelijk wordt het niet van :
CiteerWie te veel hooi op zijn vork neemt...
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama