esu ecos

Gestart door stefaneke, 18 november 2014, 19:09:54 PM

stefaneke

wie mij kan helpen zou ik dankbaar zijn.
heb een probleem met mijn ecos 1 al ik hem opzet laad hij de zwarte balk en dan komt er op plaese wait en verder doet hij niet
dat blijft erop staan
aan wie mij kan helpen alvast bedankt



grts stefan
nmbs diesel

755philippe

Hallo,
Hopelijk heb je een backup gemaakt van een vorige software-versie. Zet deze er even op met je pc en kijk even wat hij doet. Als die het niet doet zou ik kontakt opnemen met modeltreinsupport als je in de buurt van Antwerpen woont. Die mannen hebben er ervaring in. Kijk even op hun site op agenda en dan weet je wanneer ze een opendeur dag hebben. Meestal 1x per maand. Ik vermoed volgende week vrijdag.

Mvg

755philippe


Marklin K-Track - ESU - Ecos  - Koploper[/color][/size]

ceuleer

Als je een backup gemaakt hebt op je pc kan je deze terugzetten, en dan zou alles terug moeten werken.
Er is pas een nieuwe update op de esu website, die update zou dit gekende probleem moeten oplossen. Die moet je zeker installeren. Dit kan voor of na het herstel van de backup.
Ik heb hetzelfde probleem met de ecos 2 gehad.

Grz,
Gunter

dani

als hij natuurlijk al bij het opstarten vast loopt, kan je moeilijk een backup terug zetten....

Tenzij met één of ander truukje.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Toch niet Dani, via de pc kan je er in, bij mij is het zo gelukt.

755philippe


dani

Ja nu je het zegt, bij een vorige update van de ecos 2 was het ook zo, my mistake !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

stefaneke

beste mensen dank u voor de hulp met de hulp van een vriend heb ik met de pc een werk reset kunnen doen
nmbs diesel