goederenwagons

Gestart door Metpetergaathetbeter, 15 november 2014, 22:09:41 PM

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter



Metpetergaathetbeter


ceuleer




Metpetergaathetbeter


Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 april 2015, 17:52:42 PM
eentje voor de graffiti-liefhebbers https://www.flickr.com/photos/98659409@N05/16310847809/in/photostream/:
Wat opvalt,
die mannen hebben wel respect voor de (noodzakelijke)beschrifting die op de wagens staat zoals nrs en afmetingen,
Ze worden nergens overkladderd.
Van 'fair-play' gesproken... 8)

;)

loebaske

Peter, je geeft hier in overvloed links naar verweren van andere....
Na een dagje verweren op de club kijk ik voluit naar wat men heeft opgestoken op een dagje verweren!!!!

OlivierV

Citaat van: loebaske op 30 april 2015, 20:57:53 PM
Peter, je geeft hier in overvloed links naar verweren van andere....
Na een dagje verweren op de club kijk ik voluit naar wat men heeft opgestoken op een dagje verweren!!!!
Daar staan toch foto's van in de desbetreffende draad? Natuurlijk niet van iedereen zijn resultaten...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Die heb ik wel gezien, maar wat is het resultaat nu weken nadien, wie heeft verder gedaan met de geleerde stof van verweren???

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 04 mei 2015, 10:32:29 AM
Die heb ik wel gezien, maar wat is het resultaat nu weken nadien, wie heeft verder gedaan met de geleerde stof van verweren???
wij zijn wel niet hele dagen thuis hé, ben momenteel 2 huizen aan het leegmaken, dus erg veel tijd heb ik niet ! :o :-\

Rangeerduivel

Het is niet omdat je de kennis (nu) hebt dat je die persé moet tonen op dit forum...
Waar heb ik dat nog gehoord...
Het is niet omdat er een topic "mijn nieuwste aanwinst" bestaat op dit forum dat je alles moet tonen!

doordenkertje... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

;)

bellejt

ik verweer mijn wagons niet.Zet ze gewoon eens in de stofzuigerzak om stof te vatten.  :) ;)