Aanbieding Marklin Ho 37653 serie 260 rangeerloc

Gestart door n/a, 07 mei 2006, 16:33:54 PM

n/a


Via de screenshop is bij Marklin een Belgische loc verkrijgbaar.

Rangierlokomotive Serie 260 der Belgischen Staatsbahnen (SNCB/NMBS), Ursprungsausf?hrung der sp?teren Serie 80. Voor 149 euro.

http://www.maerklin.de/unternehmen/shopping.php

Klik daarna op screenshop. Deze produkten zijn te bestellen via een Marklinhandelaar.

svvander

Heb dit eventjes uitgeprobeerd. Het zou kunnen dat ik verkeerd ben, maar dit lukt echter niet, voor niet Duitse klanten (tenzij je naar Duitsland rijdt en het daar in een winkel gaat afhalen). Je kan enkel levering via een winkel kiezen. De Belgische (of Nederlandse) winkels staan er helaas niet tussen.

Moest het toch kunnen... graag een seintje.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ysbeer

Als je dit wil hebben dan is er wel een duitse winkel die bereidt is het te sturen.

Heb je adresse nodig of ervaringen met .....

stuur maar mailtje (zie mail adres bij profiel)

wim


svvander

Bedankt Wim. Wat zou de kost zijn om deze op te sturen vanuit Duitsland? Indien het meer is dan ?50... dan kan ik het beter in Belgi? kopen, niet?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

INFO

citaat:
Geplaatst door svvander

Bedankt Wim. Wat zou de kost zijn om deze op te sturen vanuit Duitsland? Indien het meer is dan ?50... dan kan ik het beter in Belgi? kopen, niet?



Verzendkosten, is afhankelijk of je het verzekerd op laat sturen, of op eigen risico, het zal ergens tussen de 10 en 15 euro zijn.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

ysbeer

opsturen van een lok ligt nog onder de 10 Euro ten minste bij het aders wat ik je kan aan bevelen.

wim

n/a

citaat:
Geplaatst door svvander

Heb dit eventjes uitgeprobeerd. Het zou kunnen dat ik verkeerd ben, maar dit lukt echter niet, voor niet Duitse klanten (tenzij je naar Duitsland rijdt en het daar in een winkel gaat afhalen). Je kan enkel levering via een winkel kiezen. De Belgische (of Nederlandse) winkels staan er helaas niet tussen.

Moest het toch kunnen... graag een seintje.




In principe kunnen handelaren dit voor je bestellen. Mijn handelaar heeft dit al eens voor mij gedaan namelijk nog een nieuwe handwissel van metaal rails.

De set serie 38 stoomloc oud en nieuw model in metaaluitvoering heb ik bij hem al gekocht voor 249,- euro.
Het was 1 van zijn openings aanbiedingen toen hij Marklin shop werd.

ysbeer

Voor wie hem wil,2 dagen geduld,ik kan bijna zeker dit wel regelen.
Uiteraard voor wie dat wil.

mailtje is oke

wim

ysbeer

Is er iemand geintereseerd voor deze lok.marklin 37653 nmbs
Nieuw in doos van erkende handelaar met garantie en alles wat bij een nieuwe lok hoort.
Voor 140 Euro plus 10 Euro verzend.

WEl beetje haasten voor ausland(belg/holl) beperkt
mail mij wanneer intersse

wim