Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Profiel

Gestart door renstimpie, 05 mei 2006, 15:36:48 PM

n/a

Was je al zo jong toen je op dit forum ging, en was het forum er doen al ? [:I] [8)]

Gerolf

Mijn laatste vraag blijft nog bestaan: waar kunnen anderen die leeftijd zien? Alvast niet in de ledenlijst ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PaulC

Als je op het icoontje "profiel weergeven" of op de naam van de auteur van het bericht klikt krijg je het profiel en de leeftijd van de auteur.
Het is mij wel opgevallen dat niet bij iedereen de leeftijd vermeld staat. Hoe dat komt ?

Paul

Gerolf

Ah ... Ok, ik heb het gezien.
Waarom het niet bij iedereen staat? Ik vermoed dat je eerst je geboortedatum moet ingeven, en je aangepaste profiel versturen.
Dan wordt het aan de info toegevoegd. Net zelf gedaan [;)]
Nieuwere leden moeten dit nu bij hun inloggen doen, vroeger stond de geboortedatum niet bij de inlog-pagina.

Toch vreemd: Tony is nog 13, JanJozef's leeftijd wordt niet vermeld [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

jonge ik ben zo oud dat dat het bijna een schade is die leeftijd te vermelden. Ik heb het ooit geprobeert maar het systeem aanvaard maar 2 cijfers.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

janjozef

ik heb het net een paar maar geprobeert maar het blijft op 12 staan. was ik nog maar zo jong, maar nu uiteindelijk staat het erop dat ik eigenlijk nog een jonge man in de fleur van mijn leven ben

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door janjozef

ik heb het net een paar maar geprobeert maar het blijft op 12 staan. was ik nog maar zo jong, maar nu uiteindelijk staat het erop dat ik eigenlijk nog een jonge man in de fleur van mijn leven ben

Jan

Lees is goed wat Tom hier heeft geschreven, mij is het wel gelukt
Of wil je graag 12 blijven [;)]