Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Afscheid

Gestart door quf, 03 mei 2006, 12:43:54 PM

quf

Zo?ven Het overleidensbericht ontvangen van Henri "Rik" Boomputte.
Toch weeral en monument in de, vooral Antwerpse, modelbouwwereld die heengaat. Vaarwel Rik !

ERVIN

Ik ken deze heer niet,maar wil toch mijn innige deelneming betuigen.

Gerolf

Hier word ik stil van, ook al was het aangekondigd.

Een geweldig man minder in ons wereldje. Ik hoop dat Rik's gedachtengoed en stijl mag blijven voortleven in ons midden. Zijn vorige winkel (Chalumano - Trains & Tools) was in ieder geval een plaats waar ik steeds met veel plezier naartoe ging, en ook steeds met een goed gevoel buitenkwam.

Veel sterkte gewenst aan zijn verwanten en sympathisanten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Ondanks dat ik maar een paar keer in zijn winkel in Deurne geweest ben, zal ik hem altijd blijven herinneren als een vriendelijk en heel behulpzaam persoon.
Ik betuig dan ook mijn diepste medeleven aan, aan zijn familie en vrienden.
Vaarwel Rik
Met vriendelijke groeten
Peter

dieseltje

Ik kan me alleen aansluiten bij wat Gerolf hierboven al schreef...

Vooral het vroegere Chalumano was een plek waar je alleen al naartoe ging voor de babbel met Rik, zijn passie, zijn manier van vertellen, ...  Vaarwel Rik, we zullen je missen....




ysbeer


Ik heb de goede man nooit gekend,zelfs niet van hem gehoord,maar het blijft al tijd toch weer een droevig bericht als een mede trein liefhebber waar je toch on bewust een band meehebt,door je gezamelijk belangstelling,er niet meer is

Alle familie en kennissen die hem missen veel sterkte wim.

tufken

Het was een goede collega, steeds bereid te helpen of naar je te luisteren.

Er zijn geen woorden voor toen ik hoorde welke korte tijd hij hier nog had.  Veel sterkte aan de familie en zijn vele vrienden.



Vaarwel Henri,

We zullen je niet snel vergeten
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

Ik heb deze meneer jammer genoeg nooit gekend maar ik heb veel goede dingen over hem gehoord, en vind ik het spijtig nooit hem ontmoet te hebben.
Daarom wil ik  ook mijn medeleven betuigen.

Sterkte aan familie, vrienden en kennisen.
Tom

vdr

Hij is er niet meer ,maar ik en nog vele andere zullen aan hem terugdenken wanneer we met onze treinen bezig zijn ,zo iemand is nooit weg
Sterkte aan zijn familie en verwanten
 

Johnnytrein

Ook van mij aan de familie Boomputte sterkte in deze droevige dagen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske

Van ons ook de innige medeleven, aan familie
en verwanten.
We zullen je nooit vergeten.
Eric & Anja

Steven86

Ik lees net dit treurig nieuws. Wat een groot verlies. Veel sterkte aan zijn familie en vrienden toegewenst...

We zullen Rik missen. Zijn passie zal zeker doorleven bij vrienden modelspoorders die hij heeft geboeid met zijn passie voor de hobby en het oog voor detail..

Het is Rik die mij bij mijn eerste bezoek aan Chalumano heeft aangespoord om voor een realistische scenery te gaan. Ik zal er hem altijd dankbaar voor blijven.

Ik heb nog gevelelementen van DPM liggen voor een fabrieksgebouw die hij mij nog heeft helpen uitzoeken. En een machine in witmetaal die in het interieur van dat fabrieksgebouw past. Dat was Rik... een en al passie en oog voor detail...


Steven

renstimpie

Aan de familie en vrienden van Rik

vanuit Deurne, innige deelneming

Tim Somers

tonycabus

De mooiste eer die je iemand posthuum kan bewijzen is te betreuren hem niet gekend te hebben.
Iedereen sterft te jong. Ook Rik.
Ik kende hem, een beetje, maar niet lang genoeg.
Een buitengewoon mens, de Rik!
Sterkte aan zijn familie, en, Rik, nu mag je in vrede rusten.
Wij blijven je op handen dragen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

eric

Eveneens onze oprechte deelneming aan de nabestaanden van Rik.
We zullen zijn raad,tips enz missen.

Vanwege
Eric, Marijn en in naam van alle leden van MSV Post B uit Roosendaal (NL)