35ste expo De Pijl

Gestart door kurt10002, 28 oktober 2014, 17:22:33 PM

Stieven76

Ik ben gisteren ook even langs geweest met mijn gevolg. Was leuk om de grote clubbaan nog eens te zien, was een aantal jaren geleden. Gemerkt dat ze ondertussen digitaal is.
Ook boven hebben we een tijdje vertoefd. Onze oudste heeft met de LGB aan het spelen geweest en de jongste (6m) haar handjes moesten we goed in het oog houden, die grabbelde graag naar al het moois dat her en der aan het rondrijden was.  ;D

Vond het vooral leuk dat ook mijn vrouw ervan genoten had.  ;)

loco

Ik denk dat ik jou en je dochter even ontmoet heb aan de spoor 1 baan. De kleine meid stond vol belangstelling en verrrast te kijken naar het lawaai van de stoomlocomotieven met de handjes pakklaar. Goeie opvoeding.

sdz1976

We zijn zaterdag ook eens langs geweest en vond de grote baan ondanks haar leeftijd tocht nog altijd zeer knapen indrukwekkend.

Leuke babbel gehad ook met de mannen van de mentale bezigheidsterapie zoals ze zelf zeggen :)
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Sorry mannen maar de lokroep van de zon en het zeetje waren te sterk :-[  Een frisse wandeling aan het strand heeft ons deugd gedaan  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

knibbelknabbel


rgp

Suske,

Lokroep van de zee ?
Een frisse wandeling ?

Was er eerder geen "Duvel" treffen ?

Roland

Johnnytrein

Neen hoor geen duvel treffen eerder eentje van Rodenbach met een portie garnaal. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Heb je wat gemist.
Het Champagne week-end en de Whiskey beurs (met oa Belgische whiskey)
Met vriendelijke groeten
Peter