Shapeways objecten

Gestart door Binco, 25 oktober 2014, 22:12:44 PM

Binco

Vandaag kreeg ik een foto toegestuurd van de kameraad die enkele prints bestelde.
Binnenkort maak ik nog eens zelf foto's maar zo hebben jullie toch al iets.
Ik ben tevreden.  8)


loebaske

Ziet er behoorlijk mooi uit....

GDE

 Mooie aanvulling en zeker voor de mensen die buffers missen aan hun 77 . Hoe meer mensen zich bezig houden met het tekenen en het ter beschikking zetten van Belgische onderdeeltjes , decor toebehoren ... des te beter  :D Ik heb ook al enkele ideetjes maar eerst nog wat verder leren tekenen .

Binco

Bedankt Eric!

Zeker de moeite om het eens te proberen Geert. Succes ermee!  ;)


raf

van de week twee shapeway deeltjes binnen gekomen
mooi spul en degelijk en sterk

grond seinen en van die wissel omzetters waren het

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Voor mijn klein stukje (nou ja klein) Belgisch zou ik als volgende idee voor bij Shapeways te laten maken, krokodillen (nee, niet die uit de Nijl enz) maar de kontakt elementen die veelvuldig voorkomen tussen de rails in nabijheid van signalen.
Dus aub......krokodillen aub ;D ;D ;D ;D ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Die zijn er al een redelijke tijd, heb er hier ook, zijn een ontwerp van KoenGRA...

Zal morgen eens zoeken waar die liggen en er een fotooke van nemen, wel nog niet geschilderd.

vyncky

Citaat van: Peter op 08 januari 2015, 20:37:18 PM
Voor mijn klein stukje (nou ja klein) Belgisch zou ik als volgende idee voor bij Shapeways te laten maken, krokodillen (nee, niet die uit de Nijl enz) maar de kontakt elementen die veelvuldig voorkomen tussen de rails in nabijheid van signalen.
Dus aub......krokodillen aub ;D ;D ;D ;D ;D

Die zijn er al  ;)

http://www.shapeways.com/model/2600033/krokodil-ho-nmbs-sncb-1x.html?li=search-results-3&materialId=61


Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

loebaske

Hier een fotooke, op een donkere ondergrond gelegd, anders zie je er niet veel van....




knibbelknabbel