Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Catalogusprogramma gezocht

Gestart door GeM, 29 april 2006, 11:16:50 AM

Wissels

Hallo Jongens,

Tbase2 was de oude naam van iCollectWare (Trains,Cars,etc), het programma is tijdens het wijzigen van de naam tot een volwassen programma uitgegroeid, en heeft een enorme internetdatabase aan produkten, inclusief afbeeldingen.

Ik gebruik ICollecttrains reeds vanaf de beginfase uit de Tbase tijd.

met vriendelijke groet,

Walter



 

vdr

kan er me iemand helpen[:p] ,hoe ik daar nu aan geraak  de gemakkelijkste manier nheb ik gemerkt is via de site zelf iColecttrains,maar zoals hier voorgaand gezegd is ,zou het 10? schelen via Beneluxrail. moet ik me daar registreren of ni en wa dan verder?[:0]
Ne link naar Icollecttrains heb ik ni zo direct gevonden[8D]
 

Wissels

Beneluxrail aanbieding op volgende link,

http://www.icollectware.nl/beneluxrailaanbieding

overigens kan er op Beneluxrail ook vrij geregistreerd worden.

met vriendelijke groet,

Walter
 

n/a

Hallo Allen-

Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de verantwoordelijken voor deze site - en ik neem aan dat dat dan ook naar Modelspoor Magazine gaat - om een speciale aanbieding te kunnen maken. In de tussentijd staat het eenieder vrij om mij een mailtje te sturen - erik@icollectware.nl - met de vraag om een korting.

Ik zal er dan voor zorgen dat je de bestelling met korting kunt plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
iCollectWare
Erik Spierenburg

n/a

Hallo iedereen,

Heb het ook via exel gedaan.
Per merk een pagina ,echter ik zou graag op de laatste pagina het totaal bedrag per merk willen plaatsen.Als ik deze dan optel krijg ik het globale bedrag.
Kan iemand mij soms zeggen hoe ik deze sommen op bewuste pagina kan krijgen ?
Spoorse Groetjes
Locorail

n/a

Hallo Locorail-

citaat:
Per merk een pagina ,echter ik zou graag op de laatste pagina het totaal bedrag per merk willen plaatsen.Als ik deze dan optel krijg ik het globale bedrag.


Als ik je goed begrijp heb je per merk een werkblad. Op dat werkblad voor dat merk een totaal. En wil je die verschillende totalen op weer een ander werkblad. Klopt dat?

Als dat zo is is het eenvoudig, je moet de kolom vanuit het merk-werkblad kunnen aanspreken in het totaal-werkblad. Daarvoor gebruik je een iets andere notatie.

Normaal:
+A4
om kolom A4 te gebruiken.

In dit geval:
=Sheet2!A4
om kolom A4 vanuit Sheet2 te gebruiken.

Voor kolom B12 uit sheet 15 wordt het dan bijvoorbeeld
=Sheet15!B12

Helpt dit?

Groeten,
Erik

vdr

citaat:
Geplaatst door ErikSpierenburg

Hallo Allen-

Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de verantwoordelijken voor deze site - en ik neem aan dat dat dan ook naar Modelspoor Magazine gaat - om een speciale aanbieding te kunnen maken. In de tussentijd staat het eenieder vrij om mij een mailtje te sturen - erik@icollectware.nl - met de vraag om een korting.

Ik zal er dan voor zorgen dat je de bestelling met korting kunt plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
iCollectWare
Erik Spierenburg


Das goe nieuws ,ik heb je een mailtje gestuurd ,want ik had het graag aangeschaft, alleen ik heb geen visakaart en aan de uitleg voor op de 2? manier te betalen door te storten op een girorekening loop ik een beetje verloren! Eerst overschrijven ,en hoe verloopt het dan?
Ik wacht wel op je mailtje[8D]
 

Wissels

Hallo VDR,

het overmaken op een Ibannummer mag geen al te groot probleem zijn lijkt mij, misschien even kontakt opnemen met je Bank, rechtstreeks naar een Gironummer overmaken uit Belgi? is wat lastiger,

met vriendelijke groet,

Walter
 

n/a

Hallo Rudy (en anderen)-

citaat:
Eerst overschrijven ,en hoe verloopt het dan?


Het idee is dat je in ieder geval alvast kunt downloaden en beginnen. Als je daarna in het programma zelf op de knop Nu Kopen klikt zie je precies hoe het in zijn werk gaat. Met creditcard of met een overboeking, alle gegevens vind je onder de Nu Kopen knop.

Helpt dit?

Met vriendelijke groeten,
iCollectWare
Erik Spierenburg

n/a

citaat:
Geplaatst door ErikSpierenburg

Hallo Locorail-

citaat:
Per merk een pagina ,echter ik zou graag op de laatste pagina het totaal bedrag per merk willen plaatsen.Als ik deze dan optel krijg ik het globale bedrag.


Als ik je goed begrijp heb je per merk een werkblad. Op dat werkblad voor dat merk een totaal. En wil je die verschillende totalen op weer een ander werkblad. Klopt dat?


Helpt dit?

Groeten,
Erik




Erik,

Dit was juist wat ik bedoelde.
Nen dikke merci h?

Spoorse Groetjes
Locorail

vdr

jow
Inderdaad een overschrijving naar het buitenland met een iban code en bicnummer is geen probleem ,en heb ik dan ook uitgevoerd met de mededeling "via modelspoor.be" en betaal dan ook 29.95? i.p.v; 39.95? ik krijg dan een speciaal nummer toegemaild en dat vul ik in op de gedownloade versie bij nu kopen [:p]
Heeeeeeeel simpel ne keer dat ge het gedaan hebt, alleen ,ik moet het maar ene keer doen [;)][:D]