Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Modelspoormagazine actie 2015

Gestart door fredje, 21 oktober 2014, 17:22:17 PM

Voor welk tijdperk zou het materiaal geschikt moeten zijn ?

TP I
2 (1.9%)
TP II
2 (1.9%)
TP III
28 (27.2%)
TP IV
24 (23.3%)
TP V
17 (16.5%)
TP VI
15 (14.6%)
Tijdperk heeft geen belang
15 (14.6%)

Totaal aantal stemmen: 103

Johnnytrein

Gerolf, Bedoel je nu dat er in 2015 slechts 1 MSM forum actie komt? :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske

Thomas, VBV heeft geen rijtuigen in zijn gama, het zijn wel degelijk goederen wagens....containers ???

Michael

Citaat van: loebaske op 03 januari 2015, 10:38:58 AM
Thomas, VBV heeft geen rijtuigen in zijn gama, het zijn wel degelijk goederen wagens....containers ???

Dat vind ik erg jammer mede door het artikel over korte treinen, de lok kan je moi met twee rijtuigen inzetten op de baan, in dat geval doe ik zeker mee met de actie.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Citaat van: loebaske op 03 januari 2015, 10:38:58 AM
Thomas, VBV heeft geen rijtuigen in zijn gama, het zijn wel degelijk goederen wagens....containers ???

Never say never Eric, en zeker niet tegen een West-vlaamse Ondernemer  8)
Wat niet is kan nog komen en misschien zijn ze daar wel mee bezig in het kader van die MSM-2015-actie. Dat zou wel een primeur zijn  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PeterVG


Extra wagentjes als surplus bij de 201.010 vind ik geen goed idee. Het prijskaartje van de loc komt nodeloos hoger te liggen. Anderzijds kan een flink deel van de kopers de wagens niet gebruiken. De loc mag dan wel inzetbaar zijn in de tijperken III tot en met VI. De bijgevoegde wagens zijn dat sowieso niet. Tenzij iemand mij kan overtuigen ken ik geen enkele wagen die in al deze tijdperken met exact dezelfde schildering rondreed. Wat mij betreft mag de MSM actie 2015 beperkt blijven tot loc 201.010. Wat hij als sleep mag trekken moet ieder maar voor zich uitmaken.

Huugooke

Citaat van: PeterVG op 03 januari 2015, 19:11:41 PM

Extra wagentjes als surplus bij de 201.010 vind ik geen goed idee. Het prijskaartje van de loc komt nodeloos hoger te liggen. Anderzijds kan een flink deel van de kopers de wagens niet gebruiken. De loc mag dan wel inzetbaar zijn in de tijperken III tot en met VI. De bijgevoegde wagens zijn dat sowieso niet. Tenzij iemand mij kan overtuigen ken ik geen enkele wagen die in al deze tijdperken met exact dezelfde schildering rondreed. Wat mij betreft mag de MSM actie 2015 beperkt blijven tot loc 201.010. Wat hij als sleep mag trekken moet ieder maar voor zich uitmaken.
+1

Metpetergaathetbeter

mochten er toch wagons bijzitten exclusieve nummering wagons (die enkel met de loc te krijgen zijn !)en daarna ook niet op de markt brengen !  :-\

centauri167

Citaat van: Huugooke op 03 januari 2015, 19:17:21 PM
Citaat van: PeterVG op 03 januari 2015, 19:11:41 PM

Extra wagentjes als surplus bij de 201.010 vind ik geen goed idee. Het prijskaartje van de loc komt nodeloos hoger te liggen. Anderzijds kan een flink deel van de kopers de wagens niet gebruiken. De loc mag dan wel inzetbaar zijn in de tijperken III tot en met VI. De bijgevoegde wagens zijn dat sowieso niet. Tenzij iemand mij kan overtuigen ken ik geen enkele wagen die in al deze tijdperken met exact dezelfde schildering rondreed. Wat mij betreft mag de MSM actie 2015 beperkt blijven tot loc 201.010. Wat hij als sleep mag trekken moet ieder maar voor zich uitmaken.
+1

+2

theedooz

Leuk dat de tijdperk III rijders nu ook eens bediend worden. In 2016 een gele of 1970 groene 59 met dubbele koplampen en derde frontseinen als MSM actie? Want die is nog níet door Marklin geproduceerd!
 

BD1701

Ook ik ben heel tevreden, dat er eindelijk een deftige reeks 59 zal komen, en wees er maar zeker van dat we nog veel mooie uitvoeringen van de reeks 59 mogen verwachten. Die 201.010 komt zeker ook in mijn collectie.
 

dieselfreak

Citaat van: centauri167 op 03 januari 2015, 21:19:48 PM
Citaat van: Huugooke op 03 januari 2015, 19:17:21 PM
Citaat van: PeterVG op 03 januari 2015, 19:11:41 PM

Extra wagentjes als surplus bij de 201.010 vind ik geen goed idee. Het prijskaartje van de loc komt nodeloos hoger te liggen. Anderzijds kan een flink deel van de kopers de wagens niet gebruiken. De loc mag dan wel inzetbaar zijn in de tijperken III tot en met VI. De bijgevoegde wagens zijn dat sowieso niet. Tenzij iemand mij kan overtuigen ken ik geen enkele wagen die in al deze tijdperken met exact dezelfde schildering rondreed. Wat mij betreft mag de MSM actie 2015 beperkt blijven tot loc 201.010. Wat hij als sleep mag trekken moet ieder maar voor zich uitmaken.
+1

+2

+3
MC

OlivierV

Ik denk dat de loc zonder wagentjes voor abonnees heel aantrekkelijk geprijsd zal worden. En ook voor de studenten interessanter.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Voor mij hoeven die wagons ook niet, alleen de loc is voldoende.

Of men zou de keuze moeten krijgen welke wagens men wil hebben. Misschien met een kortingsbon ofzo?
Of helemaal niets zodat de prijs inderdaad wat lager kan blijven.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Snobby Crash

#133
Perfect voor mij !
Heb reeds een 5-tal types 59 en ondanks dat dit niet de mooiste
loc is die hier in het verleden heeft gereden ben ik sinds mijn jeugd
verliefd op dit model...

Geert

Thommy

Citaat van: Michael op 03 januari 2015, 14:34:06 PM
Citaat van: loebaske op 03 januari 2015, 10:38:58 AM
Thomas, VBV heeft geen rijtuigen in zijn gama, het zijn wel degelijk goederen wagens....containers ???

Dat vind ik erg jammer mede door het artikel over korte treinen, de lok kan je moi met twee rijtuigen inzetten op de baan, in dat geval doe ik zeker mee met de actie.

dat is wat ik bedoel... Je kunt onmogelijk containerwagons achter zo'n loc hangen. Op andere schilderingen geen probleem, maar je kunt toch geen TP 3/4/5 wagons aan die loc hangen.

Citaat van: PeterVG op 03 januari 2015, 19:11:41 PM
De loc mag dan wel inzetbaar zijn in de tijperken III tot en met VI. De bijgevoegde wagens zijn dat sowieso niet. Tenzij iemand mij kan overtuigen ken ik geen enkele wagen die in al deze tijdperken met exact dezelfde schildering rondreed. Wat mij betreft mag de MSM actie 2015 beperkt blijven tot loc 201.010. Wat hij als sleep mag trekken moet ieder maar voor zich uitmaken.

kan ik me zeker in vinden. Of je moet ergens bv. een set L-rijtuigen hebben die bij die museumloc blijven/horen.

dus loc alleen lijkt me verstandigste optie naar mijn mening.
Greetz

Thommy