Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

n/a

Gestart door DelticPower, 20 oktober 2014, 18:15:21 PM

DelticPower

Was vandaag eens in de ledenlijst aan het snuffelen geweest. Het viel mij op dat er zoveel pagina's zijn met n/a. Is het niet mogelijk om deze pagina's op te schonen. Mensen die hun login hebben verwijdert, maar misschien zo af en toe een kijkje nemen kunnen dat tochwel zonder login. Wil men meepraten, oke maar dan ook op de ledenlijst en inloggen.
Was zomaar een gedacht. :D :D

Groeten Jan

Gerolf

Vroeger ging dat opschonen gemakkelijker dan nu, en deed ik dat regelmatig.
Misschien heeft Luc wel een snellere manier (en tijd om dat te doen)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DelticPower

Hallo Gerolf, ik heb geen verstand van de forumsoftware, maar laten sorteren op n/a en dan op verwijderen? Of denk ik nu te simpel.  :D  :D
Heb begrip dat er belangrijkere zaken zijn van het forum, maar het aantal n/a 's viel me op.

Groeten Jan

PeterC

Ik heb even zitten 'spelen' met de ledenlijst en ik denk dat dit eerder een software probleem is: ga naar een bepaalde letter ('P' in mijn geval = pagina 58) en je ziet de eerste pagina met de P'ees.  Vanaf de volgende pagina heb je enkel nog n/a's tot en met pagina 68 (reeds bij StevenDV).  Terugkeren naar de vorige pagina's terug allemaal n/a's. Vreemd.
Vanaf de letter 'P' en dan naar mijn naam gaan zoeken lukt niet, via 'zoek naar leden' gaat het dan wel...
Groetjes, Peter


Steam.N

Het zou wel eens kunnen dat bij de overzetting van gegevens naar het nieuwe forum iets fout gelopen is ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007