meet en greet Leuven

Gestart door Metpetergaathetbeter, 15 oktober 2014, 15:06:34 PM

Pol

Ik probeer er morgen ook te geraken ...  :)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Steam.N

Misschien kom ik ook ...
Wil die andere baantjes ook eens zien ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 18 oktober 2014, 00:19:05 AM
Misschien kom ik ook ...
Wil die andere baantjes ook eens zien ...
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Havoc

Citaat van: marc goovaerts op 17 oktober 2014, 23:08:46 PM
Morgen de hele dag bezet 'voor 't school' (jaja, ook op je 56ste). Als ik het hier en op zusterfora zo lees, zal het daar zondag eerder aan de kalme kant zijn...

Heb ik zondag meer plaats om met mijn dikke buik tot bij een baantje te geraken :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

't zal toch nog drummen worden,
je bent niet alleen met een dikke buik! :D :D

;)

DelticPower

Misschien een aparte buikenafdeling van "Meet en Greet". Kan ik er misschien ook bij.  :D :D :D :D

Hopelijk tot zondag. Groeten Jan

doomslu

Het was hier drummen voor onze stand deze middag!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

aaaah eindelijk nieuws vanuit Leuven, de thuis blijvers zitten hun kas op te vretten hoe het daar is....

Peter

Zijn helaas niet kunnen blijven. Zijn om 13.00 trug doorgegaan. Het was er veeeeel te druk (goed voor MSM natuurlijk) zodanig dat mijn echtgenoote het te benauwd kreeg.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

in de namiddag was het schijnbaar minder druk en in de late namiddag kon je als je  wilde er doorheenwalsen !
Mooie beurs veel moois gezien, toch me kunnen inhouden met 1set  B-Models 4as kalkwagons, 3 piko VTG  en 2 Benelux(LS) gekocht voor clubleden alsook een fotoboek reeks 55 en 20! Nogal veel kosten in het vooruitzicht !

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Verder stond ik aan Jean zijn baan met een vijl en een rasp! Achteraf bleek die 3 mm te klein ! Wat bleek Luc had gisteren teveel Bernard Massard gedronken! :-\ ::) :-[

Groeten Peter

loebaske

t'was te denken dat er iets niet just was ontrend die 3mm ;D ;D

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter link=topic=21140.msg276460#msg276460 date=1413655,026
Verder stond ik aan Jean zijn baan met een vijl en een rasp! Achteraf bleek die 3 mm te klein ! Wat bleek Luc had gisteren teveel Bernard Massard gedronken! :-\ ::) :-[

Groeten Peter

Wat een opluchting ...  ;D
Peter, bedankt voor de moeite, hé   ::)

Stom:  door de drukte was ik de meet&greet glad vergeten ...
Morgen beter !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

HYA

Bedankt voor het gebruik van uwe stylo Suske.

Snobby Crash

Was inderdaad gisteren eens leuk om heel wat forumleden te ontmoeten !

En inderdaad in de voormiddag kon je bij wijze bijna op de koppen lopen,
maar in de namiddag was de drukte weg, en kon je echt genieten van de beurs !

Proficiat aan de deelenemende minibaantjes, op alle deelnemers hun gezicht stond te lezen
dat ze terecht heel fier waren wat ze hadden gemaakt !
Het was geen makkelijke keuze om je stem uit te brengen!

Geert