Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

msm op sweater of T-shirt

Gestart door 755philippe, 04 oktober 2014, 14:35:33 PM

mnieuwlaet

Badge is goed alternatief, kan iedereen die op zijn geluk shirt dragen ;)
ikzelf zal er wel eentje aanhebben daar ik medewerk in de msm-stand om al die 6322 te verdelen.
Tot in Leuven

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 05 oktober 2014, 14:00:30 PM
U vraagt en u krijgt: MSM blanco badge hier op te laden:



bovenste balkje in te vullen met je Nick-naam, en onderste met andere relevante info (echte naam, club,...)

Bedankt Franske,
Die van mij ligt al klaar!
Nu nog opletten dat ik in mijn vel niet steek met het speldje!!!  :D


loebaske

Denk niet dat er daar nog iets van in huis komt, zou natuurlijk leuk zijn als er 100 in bestelling komen...

doomslu

Het probleem met die badges is dat niemand ze durft dragen!  :-[
Dat denk ik.

Zou een eenvoudig T-shirt wel draagbaar zijn? Ik denk gewoon luidop...  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BC911

Ik ben altijd te vinden voor zo iets. Wel graag iets subtiels dat ook nog gewoon gedragen kan worden (dus forum nickname erop moet niet voor mij).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

loebaske

Zou er ook geen nickname op plaatsen, gewoon een sweater of T-shirt zou al mooi zijn....
reactie's zijn welkom....

marc goovaerts

Wie écht wil, kan het natuurlijk altijd zelf maken. Zowel voor inkjet- als laserprinters bestaat daarvoor materiaal. Spijtig genoeg (net zoals bij decals) meestal te gebruiken op een witte ondergrond.

bellejt

ik heb die badge indertijd zelf gemaakt en draag ze met fierheid als ik kan.Heb dezelfde van het andere forum.Zo herken je onmiddelijk elkaar en is het ijs sneller gebroken.Is leuk op beurzen zodat je elkaar herkend.

SuSke

Citaat van: bellejt op 22 juli 2016, 22:06:34 PM
ik heb die badge indertijd zelf gemaakt en draag ze met fierheid als ik kan.....Zo herken je onmiddelijk elkaar en is het ijs sneller gebroken.Is leuk op beurzen zodat je elkaar herkend.

Hier ook zo.

En als ik naar een modelspoorevenement ga draag ik fier de kleuren van de club, dus zeker geen MSM T-shirt of sweater.
Met die badge maak je reclame voor beide en weet iedereen ook gelijk dat je in een club bent.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about