Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Mininatur en ER Decor

Gestart door loco, 25 april 2006, 22:28:23 PM

Guy Van Meroye

Waarom niet rechtstreeks aankopen bij GPP in Frankrijk? Ikzelf heb hier zeer positieve ervaring mee. Bij de fabrikant kan je alle artikelen bestellen, hij heeft ze overigens ook in voorraad, wat van onze handelaars helaas niet kan gezegd worden.Je kan GPP bereiken op www.gpp.fr
Guy
 

loco

Inderdaad, maar hoe kan je zien en voelen wat je koopt via het internet. Daarom is een winkel met het aanbod handig. Dan kan je nagaan of dat je ziet wat je denkt dat je wil hebben ook datgene is wat je werkelijk wilt. Via het internet koop je een foto van een zakje met iets in, zonder dat je weet wat je koopt. Het hebt alleen maar een illusie in een zakje.
Daarom zoek ik een winkel in Belgi?, en die is er blijkbaar niet (meer).
Loco

n/a

GPP zal allicht wel op de expo in Mechelen staan na de zomer. Nog even wachten en dan betasten :-)

bartie

Loco, heb je al gebeld naar het spoor of ze dit niet hebben in hun winkel?

Bart.

janjozef

Of ze op de expo staan daar kan Guy beter op antwoorden

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Guy Van Meroye

GPP is inderdaad uitgenodig voor onze tentoonstelling in Mechelen op 21 en 22 oktober, waar hij met zijn volledig gamma aanwezig zal zijn. Diegenen die dan het spul willen 'voelen' kunnen hier hun gang gaan. Maar wie eens kennis gemaakt heeft met ??n van de producten van Mini-Natur weet ondertussen wel wat hij kan verwachten als je per internet koopt..
Guy
 

locomotion

De enige waarvan ik weet dat hij zowel ER-Decor als GPP als misschien ook een beetje MiniNatur in huis heeft is Jocadis in Edingen. Maar dan ook in zeer beperkte mate. Zeker niet het volledige aanbod. Dus ook prikkeldraad, want dat heeft in MSM gestaan, en dus ook Ballastlijm, want dat heeft ook in MSM gestaan. Ik denk dat ik er ook boompjes heb zien staan van ER (aan de telefoon dacht ik). Maar dat waren echt verwillderde en bouwvallige boompjes na een storm en na de winter. GPP ligt ergens in een doos.
verder kan ik niemand in Belgi?
Locomotion

vdr

he ,morgen ga ik eens op visite bij Jocadis met enkele maten uit de club, ik ga er is speciaal opletten .Mijn baan is nog lang niet toe aan deze spullen ,maar ,weten waar je alles kunt vinden is mooi meegenomen voor als het moment is aangebroken
Hebben jullie specifieke vragen? Ik weet dan antwoord te geven morgenavond[8D]
 

rixke rail

ER-Decor boompjes heb ik al bij Jocadis gevonden,[8D] de rest weet ik niet.[:I]  
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Tom

citaat:
Geplaatst door vdr

he ,morgen ga ik eens op visite bij Jocadis met enkele maten uit de club, ik ga er is speciaal opletten .Mijn baan is nog lang niet toe aan deze spullen ,maar ,weten waar je alles kunt vinden is mooi meegenomen voor als het moment is aangebroken
Hebben jullie specifieke vragen? Ik weet dan antwoord te geven morgenavond[8D]

Wat heb je toen allemaal gevonden bij Jocadis?
Tom

vdr

oeps ,das 4 maanden geleden [:0]Moest da nu zo zijn da ik ondertussen nergens meer ben geweest,???? Maar niks is minder waar. Ge kunt wel elke weekend ergens naartoe[:p]
Wat ik me herinner is dat er wel iets van in die winkel stond en dat die overvol stond[:0]met treinen, ge kunt er bijna niet draaien laat staan mekaar te passeren
Was wel zeer verrast over die kleine dingen dat ge niet in andere winkels vindt. De moeite om is tot daar te gaan
Ze zijn in volle verwachting om in te trekken in een grotere ruimte die reeds zeer lang is beloofd [:D]