Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Anti spoorloper

Gestart door Bolje, 01 oktober 2014, 16:32:07 PM

janieburton

Citaat van: doomslu op 10 oktober 2014, 12:17:09 PM


Dank je voor de verduidelijking.

Gaan ze die dan overal tussen de sporen in de stations leggen?

Ik denk dat als iemand toch over de sporen wil lopen langs de lijn(in een station kan het misschien zijn nut bewijzen) en er liggen matten dat hij dan wel naar een plaats zal zoeken waar die matten niet liggen.
 

adrievans

[quote author=janieburton

Gaan ze die dan overal tussen de sporen in de stations leggen?

Ik denk dat als iemand toch over de sporen wil lopen langs de lijn(in een station kan het misschien zijn nut bewijzen) en er liggen matten dat hij dan wel naar een plaats zal zoeken waar die matten niet liggen.
[/quote]

Tenzij die zelf verzonnen oversteekplaats veel verder weg ligt,mensen zijn lui en gaan niet helemaal omlopen.
Adrie
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Doornroosje

Ik heb ze al getest ondertussen. Geen probleem om erover te lopen, zolang je diagonaal stapt. Dat ik maat 46 schoenen heb zal ook wel helpen denk ik.

Herwig

#18
>>>  zelfde onderwerp:   zie   "grootbedrijf"  ;

'k zie tussen die  "Toblerone"- pyramides al een mestvaalt ontstaan, een sluikstort van blikjes, verpakkingsdinges, en dergelijke

Chrisrail

#19
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Bolje

Vele groeten,
Ronald

ward

Er wordt idd opgetreden, maar het is onmogelijk overal tegelijk te zijn.
Mensen snappen gewoon het gevaar er niet van, en ook niet wat het met een bestuurder doet..
Vorige week in Beveren nog gehad..
"Maar meneer, ge stond toch al stil.. Das waar, en die goederentrein langs de andere kant?.."  :-X
Dan was het plots heel stil..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

SirGresley

Ik dacht dat er een aantal jaar geleden beslist was om, vooral lijnen met bovenleiding, dubbele slagbomen te plaatsen! Ik heb er nog niet veel van gezien...  ::)
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

rgp

Bert,

kan zijn en bestond vroeger.

En als ze geplaatst zijn, beginnen zagen dat als ze stilvallen TUSSEN de slagbomen beginnen panikeren dan ze  niet meer wegkonden !

Er moet niets geplaatst worden, men moet zich gewoon aan de regels houden en minder "sociaal en meevoelend" zijn als er iets gebeurt.

Roland

janieburton

Citaat van: rgp op 08 mei 2015, 09:23:01 AM
En als ze geplaatst zijn, beginnen zagen dat als ze stilvallen TUSSEN de slagbomen beginnen panikeren dan ze  niet meer wegkonden !

Roland

Als dat zou gebeuren is dan niet het beste om de auto direct te verlaten en zijn leven in veiligheid te brengen en niet verder proberen de auto te starten?

Of bekijk ik het weeral verkeerd?

 

Peter

Hier op de lijn Hoboken-Polder en het rangeer?? station Antwerpen-Kiel zijn er twee!! populaire plaatsen die zeer dikwijls door jongeren( en haastige reizigers) gebruikt worden om over de sporen over te steken.
Het eerste is tussen de perrons (richting Kiel) het andere is, ironisch genoeg op ongeveer een twintigtal meter  voorbij de voetgangersbrug. Blijkbaar zijn de mensen te lui om over de voetgangersbrug te gaan.(twee trappen op, twee trappen af)
Het meest gebruikt is echter tussen de slagbomen door, aan de stopplaats Hoboken-Polder, nog snel oversteken (meestal man of vrouw met kinderen die anders te laat op school zijn??)

Kontrole door Politie  NOOIT
Met vriendelijke groeten
Peter