onderdelen Roco

Gestart door vlummens, 24 april 2006, 20:25:34 PM

vlummens

De reserve onderdelen voor HO Roco modellen die vroeger bij De Prest verkrijgbaar waren zijn nu beschikbaar bij Paul Bellon (PB-Messingmodelbouw) in Ranst.
Jan Vlummens  (http://www.vlummens.net/)
- HO 2rail, analoog en digitaal met IB, NMBS & USA
- Live Steam 7"1/4 184mm
- Lid Lierse Modelspoorwegen en Stoomgroep Turnhout

Brunel

Je bedoelt dat Paul Bellon de voorraad onderdelen van De Prest heeft overgenomen?

Tom

Zou het niet logischer zijn als de nieuwe importeur daarvoor zou instaan?
Tom

vlummens

Brunel: inderdaat, de volledige stock van HO reserveonderdelen die bij De Prest in voorraad was is nu verkrijgbaar via Paul Bellon.
Tom: daar ga ik me niet over uitspreken, het belangrijkste is dat de onderdelen terug beschikbaar zijn.
Jan Vlummens  (http://www.vlummens.net/)
- HO 2rail, analoog en digitaal met IB, NMBS & USA
- Live Steam 7"1/4 184mm
- Lid Lierse Modelspoorwegen en Stoomgroep Turnhout

locomotion

Volgens de winkelier waar ik de meeste van mijn modellen koop, was Deprest niet bereid om zijn onderdelenvoorraad door te schuiven of te verkopen aan Reyne en Zonen. Het kan natuurlijk ook zijn dat Reyne ze niet wilde overkopen omdat hij zelf voldoende stock heeft. Wel is het zo dat de winkels tevreden zijn over de service vanuit Nederland. Ze sturen een model op of vragen het desbetreffende onderdeel en enkele dagen is het model of onderdeel terug via DHL. Vaak nog tegen een voordelige kostprijs. Dat moesten we vroeger van Deprest niet verwachten. Dat was eerder huilen met de pet op. Je moest vroeger maar eens proberen een nieuwe motor vast te krijgen. Nu gaat dit allemaal van zelf. waarschijnlijk omdat er goede afspaken bestaan met de winkels en omdat Reyne ze ook nakomt.
Locomotion.

tufken

Reyne en Zonen werkt zeer goed,

Op 3 dagen hebben we onze bestellingen binnen als het op voorraad is.

We hebben geen klagen, het is er alleen maar beter op geworden.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Brunel

Vermoedelijk had DePrest met name wat onderdelen van Belgische modellen op voorraad? Voor de rest stelde het in ieder geval weinig voor. Maar mooi dat die onderdelen dan beschikbaar komen.
Reyne zal het denk ik een zorg zijn.