Tis een Makkie...........

Gestart door Kees-Jan, 20 september 2014, 23:52:57 PM

Stieven76

Hu? Ik heb hier toch niets verkeerds gelezen? Ofwel ben ik weer niet mee  ;D

SuSke

Citaat van: Stieven76 op 10 maart 2016, 13:30:47 PM
Hu? Ik heb hier toch niets verkeerds gelezen? Ofwel ben ik weer niet mee  ;D

Zullen weer wat "pm's over-en-weer" geweest zijn die aan de basis van Kees-Jan's reactie liggen zeker. ::)
Begrijpe wie begrijpen kan  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

#62
Ik vrees dat Kees-Jan resoluut voor schaal 1 is gegaan. Dit forum huist vooral modeste H0'ers en amper een handvol 1'ers. Jammer dat Kees-Jan ons de rug toe keert, want z'n modelbouwpresaties, in om het even welke schaal, werden hier steeds gewaardeerd. Wat de oorzaak is van de laatste druppel weer ik ook niet.

Kees-Jan, succes in Duitsland met jouw schaal 1 avontuur! Maak er mooie dingen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stieven76

Ja idd, ik zag toch ook graag z'n schaal 1 foto's passeren  :(
Kappe dingen wat die man maakt.

adrievans

#64
Citaat van: Stieven76 op 18 juni 1970, 17:56:06 PMik zag  ook graag z'n schaal 1 foto's passeren  :(
Kappe dingen wat die man maakt.

Precies wat ik dacht en ik begon me meer te intresseren voor die schaal.
Het is dat mijn vrouw me tegenhoud.(en een beetje de prijzen)

edit:waarom word mijn reactie in blauw weergegeven en niet het citaat?
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

doomslu

Geen laatste druppel... hij heeft geen tijd meer en eigenlijk zit hier zijn doelgroep niet.
Zoek er niks meer achter. Jammer is het wel voor ons.

@adrievans: je hebt met de codes geknoeid, vandaar de blauwe tekst.  ;) Ik heb het aangepast.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

Inderdaad, Belgie is echt een te kleine markt voor bepaalde merken en schalen, ook deels dat ze hier fantastisch over alles kunnen zagen.
Tis spijtig maar der valt nie over. Op schaal O valt hier ook nie veel te rapen, idem dito voor de N rijders. TT schaal, ook niet veel peis ik,  en ik kan altijd verkeerd zijn maar dat zijn we dan ook gewoon.

Den Eric.

adrievans

Citaat van: doomslu op 10 maart 2016, 15:02:13 PM
@adrievans: je hebt met de codes geknoeid, vandaar de blauwe tekst.  ;) Ik heb het aangepast.

Ach ja, ook ik heb mijn slechte dagen  ;D ;D
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.