Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Treinfilm

Gestart door Huugooke, 16 september 2014, 23:01:45 PM

doomslu

Citaat van: OlivierV op 28 september 2014, 20:03:46 PM
Citaat van: Havoc op 28 september 2014, 20:00:56 PM
Citaat van: tunnelmotor2000 op 25 september 2014, 19:12:28 PM
Kutfilm! Enige dat in orde is zijn de sporen en de rijdende hardware. Al de rest = verstand op 0 en ondergaan.
Snowpiercer.....bwoah op zich prima gegeven maar kon mij niet echt bekoren.
The Cassandra Crossing, beter verhaal maar de trein groeit - krimpt - veranderd van lokomotief zonder stoppen.....
Soit, laat mij zeggen dat ik wegens op "the real thing" zitten dergelijke films maar matig kan waarderen.

Cassandra Crossing...dat is ook al een oudje zeg.

Snowpiercer... als het zo'n weer is lijkt een trein me nu eigenlijk niet de veiligste plek om te zijn. Gewoon al absurd nog voor er iets begint.
Hij ligt bij mijn vriendin thuis (haar stiefpa is nogal een fan van films en series en vond het wel de moeite), maar niet bekeken...
Wat heb je dan wel bekeken, daar?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: doomslu op 28 september 2014, 20:10:06 PM
Citaat van: OlivierV op 28 september 2014, 20:03:46 PM
Citaat van: Havoc op 28 september 2014, 20:00:56 PM
Citaat van: tunnelmotor2000 op 25 september 2014, 19:12:28 PM
Kutfilm! Enige dat in orde is zijn de sporen en de rijdende hardware. Al de rest = verstand op 0 en ondergaan.
Snowpiercer.....bwoah op zich prima gegeven maar kon mij niet echt bekoren.
The Cassandra Crossing, beter verhaal maar de trein groeit - krimpt - veranderd van lokomotief zonder stoppen.....
Soit, laat mij zeggen dat ik wegens op "the real thing" zitten dergelijke films maar matig kan waarderen.

Cassandra Crossing...dat is ook al een oudje zeg.

Snowpiercer... als het zo'n weer is lijkt een trein me nu eigenlijk niet de veiligste plek om te zijn. Gewoon al absurd nog voor er iets begint.
Hij ligt bij mijn vriendin thuis (haar stiefpa is nogal een fan van films en series en vond het wel de moeite), maar niet bekeken...
Wat heb je dan wel bekeken, daar?
Spiderman 2 :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan