Antwerpen 2 grootste file stad ter wereld

Gestart door janieburton, 12 september 2014, 19:14:54 PM

janieburton

Elk jaar staat men daar 80/jaar in de file!

Antwerpen GO FOR IT! Volgend jaar de eerste plaats!  :D

BTW wie staat nu op de 1ste plaats?
 

Rangeerduivel


janieburton

 

Geert

En als je als belg in deze file staat, en je kijkt naar de soorten nummerplaten van de medefile gebruikers, dan weet je niet in welk land je rijd.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

jb

Nou er zijn andere steden in de wereld waar je elke dag in de file staat.
Kan moeilijk geloven dat Antwerpen op twee staat.

EVP

Calcuta, Bogota, Mexico City...
Dit is waarschijnlijk ingegeven door een soort van...... Antwerps snobisme zekers
Kijk eens naar ....... Don't  drive here...... Discovery Ch

Huugooke

Het leven in een stad is als in de jungle: je moet de gevaarlijke plaatsen vermijden, en weten hoe je ergens geraakt zonder in moeilijkheden te komen.
Dat gaat niet met zelfs de slimste GPS.
En dat "de stad" beslist om werken uit te laten voeren op zoveel plaatsen tegelijk dat zelfs de beste junglebewoner er niet meer door kan, helpt ook niet.
Verder veronderstel ik dat veel van dat stilstaand vervoer BelgiĆ« beschouwt als "dat slecht stukske weg tussen Duitsland en de rest van Europa" (en omgekeerd)  ;D

Havoc

Dat is in de rangschikking van steden die zichzelf een stad noemen :D Ze staan eigenlijk op de lijst van "redelijke dorpen waar het meer dan gemiddeld druk is"...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Huugooke op 13 september 2014, 09:30:29 AM
"de stad"
Antwerpenaren zijn bescheiden ik dacht dat het "het stad" moest zijn !
Groeten Peter ;)

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

afkorting van Het (wou enkel de bescheidenheid meer accentueren  ;D)

59erke

had ik wel gedacht zenne, ik denk eerder dat Hugo eerder de woorden "de stad" in de mond neemt om zijn ongenoegen te uiten over het gemeentebestuur dat niet altijd op veel steun van de Antwerpenaren (en ex waaronder mezelf) kan rekenen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

#12
Citaat van: 59erke op 14 september 2014, 20:11:23 PM
had ik wel gedacht zenne, ik denk eerder dat Hugo eerder de woorden "de stad" in de mond neemt om zijn ongenoegen te uiten over het gemeentebestuur dat niet altijd op veel steun van de Antwerpenaren (en ex waaronder mezelf) kan rekenen

Hoe ik dacht dat het met den Bart al koek en ei ging worden !

Trouwens om in de regering te komen hebben ze al heel veel water in de wijn (trouwens waar is de wijn nog ?)moeten doen , ik vraag mij af als je zo van je beloften aan de kiezer afwijkt, mag men dan niet  spreken van bedriegen en zal je daar ook op afgerekend worden ? 't Is wel mooi dat hij geen eerste minster durft te worden want vertelde hij in het verleden niet dat zijn ultime droom was burgermeester van Antwerpen te worden, dat ze hem daar maar houden dan kan hij alleen daar maar kwaad doen
Groeten Peter ;)

Huugooke

Die ander doen trouwens al kwaad genoeg op hun eigen! Nu ik eindelijk verniet met den tram mag rijden gaan ze dat afschaffen.
En de eerlijkheid gebied te zeggen dat die verkeershinder het gevolg is van de fouten van het voorgaand bestuur  ;D

Metpetergaathetbeter

"verniet" voor niets mag ik veronderstellen ?
Groeten Peter ;)
PS binnen enkele jaren zul je kunnen ondervinden dat je conclusie de juiste was of ik voor mijn beurt sprak zoals in die partij veel gezegd wordt als men domme praat verteld !