AMSAC Opendeurdag Gent-Zeehaven

Gestart door Metpetergaathetbeter, 04 september 2014, 22:40:05 PM

MickeyMouse

Citaat van: OlivierV op 06 september 2014, 15:36:42 PM
Citaat van: conducteur op 06 september 2014, 14:11:37 PM
Ik ga ook eens moeten afkomen zeker?
Sowieso, opgepast voor gevaarlijke individuen zoals mijzelf.
We zullen op onze hoede zijn  ;D

Metpetergaathetbeter

#16
bovenaan heb ik de afmetingen van de tafels vermeld !

Groeten Peter ;)

Het is ook mogelijk het bij die ene tafel te houden op deze wijze dien je alleen je verplaatsingskosten te rekenen !

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Gezien het feit dat men werken uitvoert aan de (spoorweg)tunnel wanneer je van de Kennedybaan komt is het misschien gemakkelijker als je langs de E17 komt de afrit Lochristi/Oostakker te nemen, aan de lichten sla je af richting Gent/Oostakker(zijnde links), dan volg je dan rijweg en je rijdt voorbij de Carrefour, steeds de baan aanhouden, vervolgens rij je onder een spoorwegbrug, vervolgens zie je een garage Toyota/Nissan, even later de eerste straat rechts afslaan (langs verfwinkel Colora passeer je dan)

Vervolgens rij je tot de lichten, daar sla rechts af tot de volgende lichten daar rij je rechtdoor (hoewel er aangeduid wordt dat de straat onderbroken is)en dan kun je net voor de werken onze locatie bereiken.

Dit is echt de gemakkelijkste manier om er te komen !

Wij zullen aanwijzingborden hangen vanaf je de Antw.stw dient te verlaten !

Groeten Peter ;)


OlivierV

Wat Peter eigenlijk bedoelt ...

Met de trein komen is ook geen probleem, je stapt dan af te Gent dampoort en stapt dan via de dienstweg (waar ook veel fietsers langs fietsen naar onze lokalen (+- 1km).

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

#20
Ik ga toch afhaken.....
last minute wijziging in de plannen thuis... zondag is manège dag, en ik kon 't ni meer verplaatsen naar zaterdag.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

als ik geen oproep heb en tijdig uit bed geraak ben ik ook weer aanwezig.

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

Citaat van: conducteur op 07 oktober 2014, 18:28:49 PM
Kom allicht eens  af  ;)

Rian, als je me laat weten wanneer je in Gent-Dampoort bent (via PM) pik ik je wel op; ik ga wel in de voormiddag.
Te voet van Gent-Dampoort is het langs de sporenbundel anderhalve kilometer (station buiten komen, de bogen volgen en dan de sporen volgen (op de dienstweg!) tot aan het seinhuis).
Groetjes, Peter


Snobby Crash

Ik ga ook weer eens een kijkje nemen !

Geert

dani

Citaat van: dani op 07 oktober 2014, 16:56:31 PM
Ik ga toch afhaken.....
last minute wijziging in de plannen thuis... zondag is manège dag, en ik kon 't ni meer verplaatsen naar zaterdag.

Plannen weer gewijzigd, dochter heeft last van haar longen dus kan niet gaan paardrijden. Dus toch maar naar Amsac...?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

MickeyMouse

Bij mij is het nog afwachten of ik langskom, 's morgens al naar het werfbezoek van Gent Sint-Pieters... ;)

SuSke

Ik kom ook langs ergens in de loop van de dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

kan er nog iemand wat doen mijn wijnkurken ? Dan breng ik deze mee.Heb er nl weer een pakje samengespaard.

dani

T was kalmpjes eigenlijk... Toch enkele bekenden ontmoet en nieuwe gezichten gezien.  Zelfs Ollie zijn liefke zien passeren, sjoon meiske !
En ne plezante babbel gehad met enkele forummers!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.