veilingen- ebay

Gestart door treinvirus, 20 april 2006, 17:01:47 PM

treindumping

Ja, maar er is misschien nog eentje op direct kopen klikt is het 2600,00 ?.

Ik ga mijn schoonbroer daar morgen eens naar laten kijken als hij komt (doet ook in treintjes) die werkt bij de Bijzondere Belastingsinspectie en ze gaan toch volop beginnen met controles op internet, in opdracht van Freya van den Bossche.

Dan gaan we wat zien ik denk ik, zeker op Ebay.

treindumping

citaat:
Geplaatst door treindumping

Ja, maar er is misschien nog eentje op direct kopen klikt is het 2600,00 ?.

Ik ga mijn schoonbroer daar morgen eens naar laten kijken als hij komt (doet ook in treintjes) die werkt bij de Bijzondere Belastingsinspectie en ze gaan toch volop beginnen met controles op internet, in opdracht van Freya van den Bossche.

Dan gaan we wat zien ik denk ik, zeker op Ebay.



janjozef

ja dat is pas een dief, eigenlijk zou er moeten opgetreden worden tegen zulk een kerels, het stafste is nog dat er geen garantie wordt gegeven en het is duidelijk geen particulier. Huisjesmelkerij wordt ook bestraft waar zoiets niet

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

Zou dat geen typ-fout zijn, lijkt me nogal straf??[:I]

13erke

ik vind het schandalig dat er zoveel wordt voor gevraagd, en dan nog de vier tesamen ook! Die verzamelaars, soms zou je het er toch van krijgen he[}:)]

Zou marklin het niet overwegen om een 23 in de blauwe schildering te produceren, Tot nu toe is die toch noch altijd niet geproduceert in dat kleur he! Dat model zou anders wel verkopen[:X]

Anarchy

citaat:
Geplaatst door 13erke

Zou marklin het niet overwegen om een 23 in de blauwe schildering te produceren, Tot nu toe is die toch noch altijd niet geproduceert in dat kleur he! Dat model zou anders wel verkopen[:X]



Die is al uitgebracht, nl. HLE 2317 en HLE 2320

Kedeng Kedeng

Het valt wel op dat deze modellen zijn gekocht alleen maar om er zelf aan te verdienen [V].

doomslu

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Het valt wel op dat deze modellen zijn gekocht alleen maar om er zelf aan te verdienen [V].

Op zich is daar niets verkeerd aan. Ik hoop alleen van harte dat er niemand onschuldig in de val trapt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ludwig

Weer goed gelachen se, direct betalen vereist...... [:D] Maar de billenklapper bij uitstek, verzendkosten zijn gratis......[:D]
Die heeft blijkbaar zijn vrouw nen ferme cadeau belooft voor Kerstmis haha
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

treinvirus

treindumping
laat uw schoonbroer aub afblijven van ebay en andere veilingssites en ik hoop dat freya er ook met haar vingers afblijft want alhoewel ikzelf nog nooit iets verkocht heb op ebay of zo ben ik er wel al aan meerdere stukken aan een zeer redelijke prijs geraakt en ik ben er zeker van dat belastingen gaan doorgerekend worden door de verkopers of eBAY.
GROETJES

PS ALLE POLITIEKERS ZIJN ER IN DE EERSTE PLAATS VOOR HUN EIGENBELANG![:(!]
 

treindumping

citaat:
Geplaatst door treinvirus

treindumping
laat uw schoonbroer aub afblijven van ebay en andere veilingssites en ik hoop dat freya er ook met haar vingers afblijft want alhoewel ikzelf nog nooit iets verkocht heb op ebay of zo ben ik er wel al aan meerdere stukken aan een zeer redelijke prijs geraakt en ik ben er zeker van dat belastingen gaan doorgerekend worden door de verkopers of eBAY.
GROETJES

PS ALLE POLITIEKERS ZIJN ER IN DE EERSTE PLAATS VOOR HUN EIGENBELANG![:(!]



Hallo,

Ik doe die controle niet hoor, wacht maar tot binnen een jaar of 2 , wat Mr. Jamaer allemaal van plan is.
Ze gaan zelfs een kliklijn openen om alles aan te geven wat je ziet.

Op Ebay NL is de belasting al een maand of 6 bezig, er zitten er een paar die anders niks doen.
Je kan het al zien hoeveel er al minder op staan.

In Belgi? gaan ze de controles voor internet op de eerste plaats zetten, dit moet van Freya, het was enkele maanden geleden op ter zake er al over.

Ze krijgen ook veel klachten van de zelfstandigen over de zwartverkoop op Ebay.

Op elke verkoop waarvan je niet kan bewijzen dat dit uit uw eigen collectie komt en die je verkocht hebt kunnen ze  die 21 % BTW eisen, de belasting op je verkoop en een boete wegens niet aangifte.

Als het geen verkoop is uit je priv? moet je een BTW nummer hebben.

En Ebay geeft op aanvraag uw volledige gegevens direct door aan de fiscus.