Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Zeebrugge zuid 04.09.2014 : een mooie reeks 28xx-ers

Gestart door eve, 04 september 2014, 20:59:53 PM

eve

Vanop de nieuwe brug over het rangeerstation Zeebrugge zuid : weer een slapende nest 28xx-ers.



Dichterbij geslopen (MET toelating !) : van links naar rechts







En tenslotte : niet de 2826 maar de 2835 (even omnummeren mocht niet...)



Erik

ERVIN

De 2825 heeft een stukje van zijn nummer verloren zie ik , ik makkelijk na te maken in model hé. ;)

Lijkt mij een mooi spotterspunt daar op die brug , is er druk treinverkeer??

eve

Spotterspunt : je staat hoger dus je kijkt verder. Maar echt druk ?
Weet je : gebruik uw ogen en uw verstand , er is altijd wel iets te zien...

Erik

eve

De nummer van de 2825 is wel erg gehavend :



Toch merkwaardig is de vervuiling op de zijwanden van de 28-ers, zoals je ook al eerder aangaf.
Het zou leuk zijn zo een gepersonaliseerde machine te kunnen maken (wat ik niet kan...)

Erik

conducteur

De nieuwe brug naar zwankendamme is toch nog niet opengesteld voor het verkeer? Of wel al intussen?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

eve

Te voet, met de fiets en vriendelijk zijn tegen de werkende mensen...

Erik

SuSke

Citaat van: eve op 04 september 2014, 22:59:41 PM
...
Toch merkwaardig is de vervuiling op de zijwanden van de 28-ers, zoals je ook al eerder aangaf.
...

Lijkt wel of die machines rijden meer met cabine 2 van voor dan cabine 1  ;) (of altijd achteruit 8) )
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eve

Citaat van: SuSke op 05 september 2014, 11:11:21 AM

Lijkt wel of die machines rijden meer met cabine 2 van voor dan cabine 1  ;) (of altijd achteruit 8) )

Ik zie er twee met stuurstand 1 naar links en twee met stuurstand 2 naar links.
Of zie ik dat verkeerd ?

Erik

SuSke

Het gaat om de intensiteit van de vervuiling door afstromend water op de flanken.
Daardoor kan je een idee hebben in welke richting een loc meestal rijdt.
Alleen bij de 25 zie meer strepen richting cabine 2 waardoor die met cabine 1 vooraan reed :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eve