Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

AM 777 JOCADIS

Gestart door patrain, 01 september 2014, 17:34:14 PM

reeves

Is de eerste keer dat ik zo'n aankoop doe met voorschotten etc dus ben benieuwd..... En in blijde verwachting ;D

doomslu

Ik kreeg een mailtje van Railtrack.
Patrick leest en spreekt wel Nederlands, maar schrijven is een beetje moeilijker. Daarom wil ik zijn boodschap hier overbrengen.

Toen de firma Eosyra de mallen kocht en de productie van de Cityrail 987 startte vroeg Modern Gala reeds een prijsverhoging. Gelukkig kon er toen overeengekomen worden om een commerciƫle geste te doen en de prijs op het vroegere niveau te houden.
Helaas is een prijsverhoging nu onvermijdelijk. Zoals al gezegd wordt wel een korting van 20 euro toegestaan aan hen die ons nu hun vertrouwen schenken en de voorschotten tijdig betalen.
De tweede schijf zal betaald moeten worden in november en de levering is voorzien voor eind december, als er zich geen problemen voordoen in China.
Diegene die in november een voorschot betalen zullen meteen 300 euro betalen en het saldo bij levering, wat logisch is. Wie echter nadien pas bestelt, op het ogenblik dat de stellen beschikbaar zijn, zal geen korting van 20 euro krijgen.

Op dit ogenblik is het nog niet mogelijk om een datum voorop te stellen dat het prototype beschikbaar zal zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

centauri167

Is er hier verder nog nieuws over ?

azmunito

Citaat van: centauri167 op 30 oktober 2014, 22:29:57 PM
Is er hier verder nog nieuws over ?

Ik heb deze week nog een mail ontvangen met daarin nogmaals de bevestiging dat de kopers zullen gecontacteerd worden in november om het tweede voorschot te betalen.

De levering staat niet meer op eind dit jaar, maar eerder eind januari - begin februari.

stefan

Heeft er iemand al een mail gehad voor het 2de voorschot ?
Tot op heden heb ik nog altijd niets ontvangen.


oli 11/01


GeertVC

Ik heb de AM 777 pas op 26/11 besteld en moest toen enkel eerste voorschot van 150 euro betalen (hoewel er hier sprake was dat je dan onmiddellijk de 2 voorschotten moest betalen). Sindsdien nog geen mail voor 2e voorschot. 
Geert

Snobby Crash

Is deze nog te bestellen ?

of is de bestelling reeds afgerond ?

Heb ook wel interesse....

Geert

bekie

Even mailen naar order at railtrack punt be

Mag in het Nederlands.
 

Snobby Crash

even de bestelbon afgeprint....

dcc 450 euro, 50 euro verlichting, 120 euro sound, 10 euro
totaal 630 euro....

vind ik eerlijk gezegd toch vrij duur hoor !

Je krijgt er waarschijnlijk wel een fraai stelleje voor, maar kost wel wat centjes !

Geert

loco

Volgens mij kan je nog bestellen. De productie is waarschijnlijk nog niet gestart De aantallen liggen wel min of meer vast, maar enkele opties kunnen dan nog gewijzigd worden (twee- of drierail enz). Wanneer de aantallen in voorbestelling (bijna) bereikt zijn, geeft met het startsignaal voor productie. En dan moeten de opschriften nog gemaakt worden. Ze willen ook niet met een overschot blijven zitten, maar dat is niet met zekerheid uit te sluiten. . Ik zal volgende week eens informeren of er al een 'go' gegeven is.

oli 11/01


reeves

Project van railtrack komt goed nog even geduld

Groet Tom

Huugooke

Citaat van: Snobby Crash op 08 januari 2015, 12:32:40 PM
even de bestelbon afgeprint....

dcc 450 euro, 50 euro verlichting, 120 euro sound, 10 euro
totaal 630 euro....

vind ik eerlijk gezegd toch vrij duur hoor !

Je krijgt er waarschijnlijk wel een fraai stelleje voor, maar kost wel wat centjes !

Geert
Je alias heeft een letter "r" te veel  ;D

Peter

Is niet vrij duur, maar heel duur.
Waarom heb je een DCC model nodig als je een geluidsdecoder inbouwt. Een DC model is in dat geval voldoende
Met vriendelijke groeten
Peter