Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

AM 777 JOCADIS

Gestart door patrain, 01 september 2014, 17:34:14 PM

Houdini

Citaat van: ceuleer op 04 november 2015, 14:33:30 PM
Als er morgen een geïnteresseerde de lotto wint, dan is hij direct verkocht.

Als ik de lotto zou winnen...zou hem nog niet kopen. Eerst een eilandje. En dan, tja...als hij daar te veel in de vlakke zon moet staan, da's ook niet goed voor de verf  8) 8) 8)

factageklerk

Het is soms ongeloofelijk hoe zulke modellen in dergelijke waarden stijgen. Ik hoop dat men toch eens iets laat weten, maar het blijft wel stil ondertussen....
 

Rangeerduivel

http://www.befr.ebay.be/itm/161870458616?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Verkoopstermijn afgelopen,
blijkbaar heeft er toch niemand toegehapt!
Citaat van: factageklerk op 05 november 2015, 18:52:21 PM
Het is soms ongeloofelijk hoe zulke modellen in dergelijke waarden stijgen.
Volgens de verkoper zou hij veel in waarde gestegen zijn (iets meer dan het dubbele)
maar zoals je ziet denken anderen er anders over!
Ik meen mij te herrinneren dat 'in den tijd van Jocadis' ze ongeveer 350€ verkocht werden...

;)

755philippe

Ja de verkoper zal wel zeggen dat die stellen serieus in waarde zijn gestegen. Hij zal dit wel zeggen om er het maximum van prijs uit te halen. Ik geloof wel dat ze gestegen zijn maar verdubbelen lijkt mij er wel wat over. Trouwens de verkoper blijft mijn zijn trein zitten en zal vermoedelijk zijn prijs moeten laten zakken als hij het wil verkopen.

Mvg

755philippe

reeves

#94
 :)

reeves

 De aanwinst van Lokeren:







Groet Tom

Houdini

#96
Al een geluk dat niemand gekocht heeft, want de verkoper biedt hem nu toch terug aan met een extravoordelige korting! De solden zijn vroeg dit jaar!

http://www.benl.ebay.be/itm/SNCB-NMBS-JOCADIS-Automotrice-Double-Classique-Verte-toit-vert-Ref-35202-/161882054929?hash=item25b0ec2111:g:7toAAOSwhcJWLkwI


;D ;D ;D ;D ;D ;D

Rangeerduivel

10 EURO MINDER!

Maar nu zal 'm zeker verkocht geraken! ;D ;D

;)

755philippe

VOOR 10 € minder. Wie laat er zich hierdoor vangen. Is bijna het dubbele van de aankoopprijs -10€. Je moet wel dom zijn om je voor deze geringe prijsdaling  het treinstel te kopen. Mits wat wachten komt er wel ergens een (veel) goedkopere aanbieding. Lijkt mij toch eerder een verkoop met de bedoeling een DIKKE WINST aan over te houden.
Mvg

755philippe

reeves

Volledig mee akoord soms kom je een zaakje tegen

Groet Tom

Huugooke

Och, maak je niet druk, als er ergens iemand er die centen voor heeft, zijn er toch weer twee mensen een stukje gelukkiger, toch?
(Fabel van Lafontaine: de vos en de druiven)

59erke

Voor wie dezelfde hoeveelheid centjes wil uitgeven.
Er staat nog zo'n stelletje momenteel op e-bay
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

factageklerk

Als ik dat zo lees stijgt de waarde van dit stelletje sneller dan de rente van mijn spaarrekening ;D Oondertussen heeft men van Railtrack geantwoord dat zij ook nog  steeds op nieuws wachten van Ls Models. Luc trek eens ne keer aan die mannen hun oren op Nürnberg ::)
 

Metpetergaathetbeter

ik denk dat Luc zal moeten trekken............................naar China  ;D ;)

factageklerk

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 november 2015, 21:18:01 PM
ik denk dat Luc zal moeten trekken............................naar China  ;D ;)

Dan kunnen we gelijk toch ineens onze bestelling doorgeven zoals bij de meeneemchinees, Luc doe mij maar 1 keer nr. 777 ;D ;D ;D ;D ;D