Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

AM 777 JOCADIS

Gestart door patrain, 01 september 2014, 17:34:14 PM

stefan

Ik heb ook al een paar mails gestuurd en niets meer gehoord..
En dat er problemen zijn, daar kunnen ze niets aan doen maar zoals je zegt het minste dat ze kunnen doen is iets op hun web site zetten.

NielsVV

Misschien eens iets posten op hun facebook pagina? Kwestie van wat druk uit te oefenen...
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Houdini

Het antwoord, of de reden, of de verwachte termijn, of........zal niet andrrs zijn dan hetgeen je bij VBV krijgt hoor.

Jurgen

Ik ben onlangs bij VBV geweest en heb eens navraag gedaan ivm de Duikbril. LS heeft tijd tot Nürnberg en als er geen nieuws was, dan werden er gewoon nieuwe mallen gemaakt.

Dat is wat de Duikbrillen betreft, over de Jocadis/Railtrack tweetjes heb ik geen info.

Maar in China zou alles wel vast zitten op dit moment en verder is het dus afwachten wat de toekomst zal brengen.
Als ik jullie was zou ik gewoon afwachten tot de speelgoedbeurs. Misschien kan MSM eens polshoogte nemen dan.

Wat er ook gebeurt, ik wens alle betrokkenen veel succes toe en hoop samen met hen dat alles goed afloopt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

oli 11/01

Hallo

Een communicatie met Rail-track is altijd  :( :(. Ik heb het geprobeerd in Augustus, en het antwoord was " bla bla bla, bla bla bla, en  als Je niet tevreden ben, kan ik Uw geld weer geven.  >:( >:( >:(.
Ik wil absoluut een groene AM, ze zijn toch wat zeldzaam, maar soms zijn er te kopen op Ebay of 2dehands.
Wat moet ik doen?  Mijn geld terugvragen en wachten tot ik er één op de net vind, of wachten naar de 777.
Onmogelijk iets te weten, en het geld heb ik niet om 2 te kopen.

http://www.befr.ebay.be/itm/161870458616?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT   :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Rangeerduivel

Citaat van: oli 11/01 op 03 november 2015, 18:00:27 PM
Onmogelijk iets te weten, en het geld heb ik niet om 2 te kopen.

http://www.befr.ebay.be/itm/161870458616?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT   :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ik zou er zelfs het geld niet voor (over) hebben om er op die manier maar 1 te kopen! ::) ::)
Zot zijn doet geen zeer zegt men,alhoewel,wie DAT daar voor over heeft... :-\

;)

loebaske

Ga dringend men spaargeld op een andere manier moeten beleggen als je ziet dat men het
dubbele vraagt voor een groen stelleke....

755philippe

Ik zou toch liever wat geduld hebben en de helft betalen dan degene die hier op e-bay staat. Voor de verkoper een gemakkelijke manier om aan geld te geraken. Gewoon het dubbele vragen en een "zot" vinden die ervoor wil betalen. Ik  heb 5 jocadis stelletjes maar ik verkoop ze niet. Anders zou ik op die manier zo'n 4000 euro verdienen zonder niets te moeten doen. Ik vind dat zulke praktijken zouden moeten verboden worden maar... het gebeurd niet alleen bij de treintjes.

Mvg

755philippe

BC911

Ik wou net m'n portefeuille gaan halen om je er 1 cadeau te doen, maar voor die prijs ga ik toch maar even passen  ;)! Daar kan ik hééél veel andere mooie dingen mee kopen. Ieder z'n goesting natuurlijk, maar ik zou toch even geduld uitoefenen. Dan ga je er achteraf nog meer plezier aan beleven.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

reeves

Op de beurs in Lokeren de zondag geleden lag er ook eene, ne groene,........., is nu de mijne ;)

En belange zoveel niet voor betaald al diene op eBay.

Groet Tom

ward

Citaat van: Jurgen op 03 november 2015, 11:39:58 AM
Ik ben onlangs bij VBV geweest en heb eens navraag gedaan ivm de Duikbril. LS heeft tijd tot Nürnberg en als er geen nieuws was, dan werden er gewoon nieuwe mallen gemaakt.

Dat is wat de Duikbrillen betreft, over de Jocadis/Railtrack tweetjes heb ik geen info.

Maar in China zou alles wel vast zitten op dit moment en verder is het dus afwachten wat de toekomst zal brengen.
Als ik jullie was zou ik gewoon afwachten tot de speelgoedbeurs. Misschien kan MSM eens polshoogte nemen dan.

Wat er ook gebeurt, ik wens alle betrokkenen veel succes toe en hoop samen met hen dat alles goed afloopt.

Hopelijk weten we dus eind januari begin februari meer wat er zal gebeuren met de producties van de 777 en MR86.
Allesinds zeer triestige affeire, en heel ambetant voor de leveranciers / producenten.
Prijzen zoals deze op eBay staan zijn er los over. ik zou nog heel graag iets willen, dit betaal ik er niet voor.. :o

Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Rangeerduivel

Het is wel de vraagprijs,dus hij IS nog niet verkocht.
Alhoewel ik het niets mee te maken heb hoop ik van harte dat hij nooit verkocht raakt,alleen uit principe al... >:(

;)

SuSke

God, aan die prijs heb ik ook nog een héééél klein beetje fortuin liggen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Houdini

Citaat van: Rangeerduivel op 04 november 2015, 13:13:10 PM
Het is wel de vraagprijs,dus hij IS nog niet verkocht.
Alhoewel ik het niets mee te maken heb hoop ik van harte dat hij nooit verkocht raakt,alleen uit principe al... >:(

;)

Denk persoonlijk ook niet dat hij voor die prijs verkocht geraakt. Die LSM reeks 3000 (zie ander topic) heeft ook geen nieuwe eigenaar gevonden. Maar ach, proberen kost niets zeker?


ceuleer

Als er morgen een geïnteresseerde de lotto wint, dan is hij direct verkocht.
En als ik de lotto win, dan koop deze ik die LSM reeks 3000 er ook nog bij.
Sommige exclusieve dingen worden nu eenmaal duurder, jocadis heeft wel meerdere modellen gemaakt die veel geld waard zijn(worden), zoals dit model en andere creaties.
Als je het geld maar van de stapel te pakken hebt en je wil echt graag een bepaald model, dan betaal je al sneller de vraagprijs.
Maar voor gewone stervelingen is het wel vééééél geld.