Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

AM 777 JOCADIS

Gestart door patrain, 01 september 2014, 17:34:14 PM

Peter

CiteerHier op het forum, quasi nul interesse of veeeel te duur.
Ok begrijpen wie begrijpen kan.

Niet iedereen heeft zomaar 340 of 375 euro in zijn schuif liggen, of dacht je dat soms
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Die mensen hebben elk een job en die vzw is eigenlijk een hobby.
Mooi dat ze het willen doen.
Bovendien zijn ze zeer afhankelijk van LS.
Zou jij het risico nemen om er enkele honderden te veel te laten produceren? Ikke niet!  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

#62
Aan alles komt een einde als men bewust op winst uit is, ook met de AM77.... lijk wel alsof we citroenen zijn, die men kan blijven uitpersen...
en erg jammer dat LS er weer tussen zit....kijk maar naar de samenwerking van BV met LS, kan verkeerd zijn...maar denk het niet...

Zou het zeker aandurven om er 100 meer te maken, maar niet aan die huidige verkoopprijs...liever 40€ verdienen per stuk en er meer dan honderd verkopen dan 150€ verdienen en er enkele van te verkopen  ;)

JC2180

Citaat van: Peter op 22 januari 2015, 17:54:38 PM
CiteerHier op het forum, quasi nul interesse of veeeel te duur.
Ok begrijpen wie begrijpen kan.

Niet iedereen heeft zomaar 340 of 375 euro in zijn schuif liggen, of dacht je dat soms

Neen Peter, dat was mijn punt helemaal niet!

Ik bedoel algemeen en niemand in het vizier: mensen kunnen soms eindeloos blijven mekkeren hoe duur dit, hoe veel dat, ... als zus...dan zou ik zo... enz...
Dan zag ik voor mijn inziens terechte prijzen voor nieuw en ongebruikt materiaal reacties waarvan ik denk, ja jongens, ben ik een bullebak omdat ik zo'n prijzen durf te vragen maar anderzijds vinden we het eigenlijk wel ok hoor voor Jocadis tweetjes... uitgerust met verlichting alles erop en eraan.

Dat het veel geld is voor velen onder ons, ja dat begrijp ik zeker.
Ik had eerlijk gezegd gewoon niet verwacht op dit forum, willen aanbieden tegen vaste prijs om hier mensen misschien te plezieren en dan de wind van voren.
Ik lig er alvast niet meer wakker van  :D :D
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

factageklerk

Weet er iemand iets meer wat de stand van zaken is van dit model, na de faling van Modern Gala blijft het angstvallig stil.........
 

Metpetergaathetbeter

Joris ik vrees voor jou dat het nog wel een beetje stil zal blijven !

Houdini

Volgens mij zijn die mallen zelfs nog niet terug...  :o :-\

Metpetergaathetbeter

alle fabrikanten hebben noodgedwongen/met hangende pootjes moeten vaststellen dat die uurkost/maandloon ook niet alles is waar men dient rekening mee te houden bij het fabriceren van modellen. Je hebt gewoon veel meer (goedkope) Chinezen nodig om hetzelfde werk gedaan te krijgen en bovendien de wetgeving aldaar. Intss zijn ze met hun allen al terug in Europa ! :-\ ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 november 2015, 10:48:43 AM
Intss zijn ze met hun allen al terug in Europa ! :-\ ;)

Klopt,maar de mallen zijn in China gebleven,vraag maar aan LSM! :(

;)

Metpetergaathetbeter


factageklerk

Op zich begrijp ik Rail-Track hun probleem wel, maar iedereen die een model besteld heeft heeft een voorschot moeten betalen. Het is logisch dat men dan toch wel wat ongerust word. Daaraan zie je dat het toch niet is wat het moet zijn, door te produceren in Aziatische lage loonlanden :(
 

SuSke

Eenieder die een voorschot betaald heeft staat vrij het terug te vorderen. Je kan het overschrijden van de "redelijke leveringstermijn" aanroepen als motivatie. Of je het gaat krijgen en of zij het kunnen terug betalen is een andere kwestie, dat hangt er van af of het geld nodig was om de basisinvestering te doen en dus ook al betaald is aan een leverancier.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

stefan

Het zou maar erg zijn als ze het voorschot niet kunnen terug betalen. Dat is niet het probleem van de mensen die iets besteld hebben.
Wat ik zelf het ergste vind is dat je van hun niets hoort. Ik heb er al spijt van dat ik er besteld heb.

SuSke

Citaat van: stefan op 02 november 2015, 17:11:17 PM
...Wat ik zelf het ergste vind is dat je van hun niets hoort...

Dat is in het zakendoen wel een minimale iets dat je mag verwachten.
VBV doet het wel op zijn web pagina aangaande de duikbril die in een soortgelijke situatie zit.

Hoe het zit met Rail-Track weet ik niet, maar het verstrekken van de goede informatie daaromtrent zou je mogen verwachten als een minimum.
Stuur ze even een mailtje, zou ik zeggen. Hopelijk krijg je dan snel een antwoord met de juiste toedracht van de uitgestelde levering en voorstellen van hun kant.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

factageklerk

Citaat van: SuSke op 02 november 2015, 18:04:14 PM
Citaat van: stefan op 02 november 2015, 17:11:17 PM


Stuur ze even een mailtje, zou ik zeggen. Hopelijk krijg je dan snel een antwoord met de juiste toedracht van de uitgestelde levering en voorstellen van hun kant.

Was al gebeurt , tot nu toe nog geen antwoord ontvangen. Ik blijf nog steeds vertrouwen in de initiatiefnemers hiervan, maar toch zou er al wat meer duidelijkheid mogen zijn...