Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Werkt PM al ?

Gestart door marc goovaerts, 01 september 2014, 01:28:37 AM

marc goovaerts

Net geprobeerd een PM naar Dirky te sturen. Maar mijn 'verzonden berichten' blijft leeg (hoewel ik er door de tijd heen al heel wat verzonden heb)...

Vreemd genoeg werkt de omgekeerde richting wel en vind ik daar wél een reeks PMs die naar mij gestuurd zijn. Maar of ze het allemaal zijn ?

Dirky

Niets gekregen... Stuur me een email op dyniMo(at)telenet.be Marc, dat komt zeker toe...

TBCédric

Uw postvak uit wordt niet automatisch opgeslagen. Je moet dat aanpassen aan je instellingen. Zo krijg je een overzicht met al je verzonden berichten. Je kan het zien of je verzonden bericht wordt bijgehouden of niet, onder het tekstvlak waarvoor een zin staan én daarvoor een blokje met ofwel een vinkje ofwel geen vinkje. Als het aangevinkt is, wordt het bewaart.


Hopelijk is het een beetje duidelijk? Ben niet zo goed in uitleggen.  :-[
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Om op de vraag te antwoorden:
- een persoonlijk bericht versturen werkt nog steeds. Je moet dat een beetje in de gaten houden door in het hoofdmenu te kijken of er een [1] achter 'Mijn berichten' staat.
- mails versturen via het forum werkt nog steeds niet. Helaas..; :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *