Auteur Topic: Reeks 84 shapeways  (gelezen 32693 keer)

Offline Peter

• Forumlid
  • Voornaam: Peter
Re: Reeks 84 shapeways
« Reactie #180 Gepost op: 25 juli 2015, 12:55:42 pm »
Bij grote oppervlakken, zoals die grote ramen achteraan, lukt het dikwijls door aan de binnenzijde een stukje zeer dun micca te lijmen en daarna de rest aan te vullen met Micro KK. Aangeraden wordt om het daarna te beschermen met zeer helder glansvernis van bv Tamiya 
Hou van het "Schwarzwald en de Höllentalbahn"

Met vriendelijke groeten
Peter

Offline geert desc

• Forumlid
  • Voornaam: geert
« Reactie #181 Gepost op: 07 december 2015, 01:53:23 am »
Voor wie  Z strepen op hun 84 willen zijn er nog decals te koop bij Vanbiervliet.  de decals zijn nog van Jocadis geweest en bevatten de nodige opschriften zoals de strepen en ook het nummer 8417.  Of ze perfect passen voor de kap van bij shapeways dat weet ik niet. Ik kan het helaas niet nagaan.  Of de opschriften in de winkel van vanbiervliet te koop zijn weet ik ook niet want ik heb ze gezien op de laatste beurs van St ghislain en niet alles wat ze op de beurzen uit leggen is te zien in de winkel.

Huugooke

• Gast
« Reactie #182 Gepost op: 07 december 2015, 09:20:20 am »
Is er iemand die daar al eens komt? Het interesseert me wel, en vooral wat was de prijs?

Offline SuSke

• Forumlid
  • Gelukkig voor mij zit de laatste gek nog niet vast
    • MTD - Edegem
  • Voornaam: Frans
« Reactie #183 Gepost op: 07 december 2015, 15:58:56 pm »
PB voor Hugo onderweg (of al aangekomen  ;) )
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR 2019 - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2019
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.