Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Korte reis?

Gestart door OlivierV, 26 augustus 2014, 18:48:57 PM

just4fun

Citaat van: Snobby Crash op 27 augustus 2014, 07:36:45 AM
Wissant, audreselles en wimmereux net over de grens Calais voorbij...
...
Prachtige streek
...
Kan ik alleen maar beamen.
En als ge van zeevruchten houdt, is dat de place to be, recht uit de zee op uw bord.
Paul

Peter

Ook heel mooi, een wat verder langs de kust richting Le Havre is Ètretat
Prachtige natuur met voorspringende rotsen, en ook zeer goede Fruit de Mér schotels.
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Bedankt voor de tips allen. We hadden onze zinnen op Amsterdam gezet en uiteindelijk toch nog iets gevonden naar ons goesting dat deftig is en toch nog betaalbaar.

Als alles goed is gegaan met de boeking dan zijn we weg van 8 september en donderdag 10 september zijn we terug.

Groet,
Olivier


- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

voor de opendeurdag op de Walletjes ben je alvast te laat !   ;D Maar er zullen daar wel andere dingen ook te zien zijn zeker ? :-\ Een goede reis en hopelijk samen terug ! 8)

Groeten Peter ;)

OlivierV

#34
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 augustus 2014, 11:22:50 AM
voor de opendeurdag op de Walletjes ben je alvast te laat !   ;D Maar er zullen daar wel andere dingen ook te zien zijn zeker ? :-\ Een goede reis en hopelijk samen terug ! 8)

Groeten Peter ;)
Zijn sowieso veel dingen te zien als je een beetje een cultuurmens bent!
We gaan normaal wel met de trein, dat zal ook een heus avontuur worden denk ik. Is wel verantwoord want het is +- even lang rijden met de auto en een bijna volledige tank + 3 nachten de auto parkeren kost ons al snel €40 meer dan de treintickets heen en terug voor beiden. Hopelijk gedraagt de NS zich een beetje.

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Ja, parkeren in Nederland kan tegenvallen....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

#37
wat heeft je vriendin een bedrukt gezicht maar ja dat zal de tol zijn van de lange reis, zeker ?  :-\ ;D

Groeten Peter ;)

Huugooke

Sympathiek koppel!
Maar er precies iets aan die camera.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Huugooke op 14 september 2014, 18:18:06 PM
Sympathiek koppel!
Maar er precies iets aan die camera.
ja Olivier staat er erop !  ;D

Havoc

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 september 2014, 18:10:15 PM
wat heeft je vriendin een bedrukt gezicht maar ja dat zal de tol zijn van de lange reis, zeker ?  :-\ ;D

Groeten Peter ;)

Zware nacht? Mijn eerste gedacht ga ik hier niet schrijven :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Johan wie Azegt moet Bzeggen !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 september 2014, 18:10:15 PM
wat heeft je vriendin een bedrukt gezicht maar ja dat zal de tol zijn van de lange reis, zeker ?  :-\ ;D

Groeten Peter ;)
Was nog maar de tweede dag, dus na 1 nacht, moet wel zeggen, citytrippen is vermoeiend, maar al de cultuur en sfeer die er te snuiven valt, sjongejonge!
Oogjes vallen zelfs voor middernacht dicht.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

je hebt toch maar alleen cultuur en sfeer gesnoven hé ?

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

#44
waarom ik je dit vroeg ? Ik heb een  collega en die had naar een koffieshop geweest en daar spacecake(hoeveel ?) gekocht en gegeten, vervolgens moest die ergens  in Nederland of in Amsterdam een boottochtje doen,zeeziek dat die was  :-\ ::) ;D !

Die kapitein zei en vroeg :"Zeeziek op binnenwaters, dat kan toch niet ?"

Mijn collega vertelde wat hij die dag deed en at, die kapitein viel omver van het lachen volgens mij heeft mijn collega maar veel later geweten waarmee men spacecake maakt ! ;D Het cliché 't is ne brave maar ook ne ......!

Groeten Peter ;)

PS Receptje terug verwijdert om geen problemen te krijgen, valt heel gemakkelijk te vinden wat er allemaal inzit !