Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Korte reis?

Gestart door OlivierV, 26 augustus 2014, 18:48:57 PM

OlivierV

Citaat van: Benny op 26 augustus 2014, 21:43:22 PM
Als je wil scoren bij je vriendin kies dan voor dat morantisch weekendje parijs dat Ruben je voorgesteld heeft.

Succes gegarandeerd.

Wat je keuze ook is amuseer je en geniet ervan!
Parijs zal er ooit wel eens van komen hoor, maar dat zit er nu voor de moment financieel gezien niet in, daarom dat we naar iets goedkopers aan het zoeken zijn. In Amsterdam zijn redelijk wat zaken die we willen zien (Van Gogh Museum, huis van Anne frank, etc. ..).

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 augustus 2014, 21:46:27 PM
Citaat van: OlivierV op 26 augustus 2014, 21:38:20 PM

- Peter, naar Amsac, dat komt er nog wel eens van na de herexamens. ;) (mist ge mij zo hard misschien?)

nee, ik moet ne keer serieus met dat meisje klappen(praten) !  ;D ;)

Groeten Peter ;)


Peter en serieus praten in één, zin, ik weet niet of dat wel kan. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Bolje

Haarlem, Nederland.
Niet zo ver van de kust en Amsterdam.
Vele groeten,
Ronald

PeterC

#17
Olivier,

Voor een kort reisje met mijn lief zou ik naar Wissant (F) (tussen Cape Blanc Nez en Cape Gris Nez) gaan (deze avond jammer genoeg in slechte omstandigheden in het nieuws geweest).

Rustig strand, kleine maar lekkere restaurants.  Picon vin blanc voor een appel en een ei.  Prachtige omgeving en niet ver (in mijn jonge jaren nog van Oostakker naar daar gefietst!).

Spoorweg gerelateerd?  In Audinghen (Batterie Todt) staat nog de enige resterende K5(e) in Europa.

Groetjes, Peter


Frans Bosmans


OlivierV

Citaat van: PeterC op 26 augustus 2014, 22:26:39 PM
Olivier,

Voor een kort reisje met mijn lief zou ik naar Wissant (F) (tussen Cape Blanc Nez en Cape Gris Nez) gaan (deze avond jammer genoeg in slechte omstandigheden in het nieuws geweest).

Rustig strand, kleine maar lekkere restaurants.  Picon vin blanc voor een appel en een ei.  Prachtige omgeving en niet ver (in mijn jonge jaren nog van Oostakker naar daar gefietst!).

Spoorweg gerelateerd?  In Audinghen (Batterie Todt) staat nog de enige resterende K5(e) in Europa.
Dat in Frankrijk zie ik wel nog zitten eigenlijk!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Ge zult iets missen hier ;D  Als het aan mij ligt mocht je nog gratis kamperen in mijn  tuin in dit aardse paradijs.
www.youtube.com/watch?v=Uy6Fp-1u3KY
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Snobby Crash

Wissant, audreselles en wimmereux net over de grens Calais voorbij...
Ik kom er telkens de wind uit het zuiden komt om er te gaan windsurfen !

Prachtige streek, maar spijtig genoeg ook al heel toeristisch geworden...

Neem jullie fietsen mee !

Geert

Rangeerduivel

Als het weer het toelaat zie je vanuit Wissant de witte krijtrotsen van Engebrittannie...

;)

Dirky

In Wissant zeker mosselen gaan eten "chez Nicole"...  ;)

OlivierV

#24
Bedankt voor de tips alvast!
Vrijdag als dat ****** *** ineen zit gaan we ne keer kijken waar onze gedachten ons naartoe kunnen brengen voor enkele dagen en liefst niet te duur.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 27 augustus 2014, 09:50:28 AM

Vrijdag als dat nieuwe bed ineen zit gaan we ne keer kijken waar onze gedachten ons naartoe kunnen brengen ?

ik heb zo al een vermoeden  ;D
groeten Peter ;)

Chrisrail

#26
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 27 augustus 2014, 09:50:28 AM
Bedankt voor de tips alvast!
Vrijdag als dat ****** *** ineen zit gaan we ne keer kijken waar onze gedachten ons naartoe kunnen brengen voor enkele dagen en liefst niet te duur.

Groet,
Olivier

je kunt wel de sporen weghalen maar in je citaat blijft het weggehaalde woord wel staan, m.a.w je zou een slechte crimineel zijn ! Bredene zou een goed optie zijn wel aan denken waar ga je die autosleutels laten ? Groeten Peter ;)

dani

Goes of Renesse in Zeeland, 2 aanraders
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Chrisrail

#29
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }