Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

M

Gestart door Jurgen, 18 april 2006, 15:40:12 PM

Jurgen

Ik heb net op de site van www.go-rail.be gelezen dat de jaarbundels uitverkocht zijn bij M?rklin.
Voor de HO jaarboeken kan men nog steeds geen leveringsdatum geven.
Heeft iemand hier nog al iets van gehoord. Ik heb mijn bundel nog steeds niet gekregen. Bij Het Spoor in Heverlee wist men ook niet wanneer die zouden geleverd worden. Ik word een beetje ongerust.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dikken

Ik heb de mijne hoor!

Bij cl-decor te verkrijgen:
1. bundel (HO/Z/1/CD-ROM)
2. HO soft Cover
3. HO Hard cover ( helaas heb ik de laatste)

Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Jurgen

Ik heb mijn bundel nog steeds niet. Ik wacht vol ongeduld en begin nu toch beetje ongerust te worden.
Ik zou bij de eersten zijn om mijn bundel te kunnen gaan halen omdat ik mijn papiertje op tijd had binnengebracht. Blijkt dat dat toch geen garantie is. [:(][:(!]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

GeM

Jurgen,
de bundels zijn in volle uitlevering hoor. Ik heb de mijne van bij Jocadis al bijna een maand liggen, dit week-end in Woluwe zag ik Olaerts ook de jaarbundels bij de bestellingen steken, dus ze zijn alleszins beschikbaar.
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

doomslu

Als gelijkstroomrijder ben ik wel eens benieuwd wat die jaarboeken bundels zijn. [?]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dikken

Het is een groot woord voor hun catalogi!

TTZ Het jaarboek bundel bevat 3 werken:HO, Z, Spoor 1

Alles is uitgevoerd op hoog kwalitatief papier en ingebonden in een harde kaft. Het geheel word u aangeboden in een kartonnen doos waar alles netjes inpast (inclusief cd-rom)

De 3 delen zijn ook afzonderlijk verkrijgbaar in harde kaft versie en zachte kaft versie.

Zoals gezegd, een allesomvattend boekwerk van de firma M******!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

ERVIN

Ja,daar kunnen de andere merken eens een voorbeeld aan nemen.
Ik  ben dan wel geen Marklin-rijder,maar ik heb dit boek ook al gezien,werkelijk prachtig!![:0]

Anarchy

ik heb mijn jaarboek bundel ook al een hele tijd van VanBiervliet

n/a

jep ,ik ook .Mijne bon was binnengedaan begin januari ., VBV heeft mijnen bundel met dvd  meegebracht naar Woluwe shoppingcenter verleden zondag.  Het is inderdaad een mooi pakket en er is dan ook nog een jaarwagen bij (wordt later geleverd ) Maar ik denk dat de winkeliers er veel extra tijd en geduld moeten aan besteden en naar verluid zijn ze daar gene ? voor vergoed[:(]
Alleen al het gewicht ,zo een verzameling van enkele jaren zal doorwegen[:D]

n/a

amaai mijne teller staat op 2 berichten en dat zouden er 96 moeten zijn nu , ik voel mij hier nen bleu ,wie doet hier iets aan?

GeM

citaat:
Geplaatst door rvd

amaai mijne teller staat op 2 berichten en dat zouden er 96 moeten zijn nu , ik voel mij hier nen bleu ,wie doet hier iets aan?


Even hard zeveren als onder uw vorige naam, dan staat ge rap terug op 'conducteur' [}:)][:D]

p.s. beste forumleden, rvd en ik kennen elkaar goed (zelfde club), anders zou ik zulkse schuine taal uiteraard niet durven bezigen[:I]
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

vdr

he GeM edde gezien ,hoe rap da ik terug conducteur ben ,en nu zelfs al machinist? ge ziet met zeveren en de juste mensen kennen komt ge er ook en da zonder diplom zelle ,hahahahaha[8D]