Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

KAMMERECK

Gestart door Dirky, 21 augustus 2014, 23:22:49 PM

Dirky

Dit zou een schaalmodel moeten worden van één van de meest sprookjesachtige blokposten ooit:



http://www.entlangdereisenbahn.com/modellbaubgast_Kammereck1.html


Steam.N

Inderdaad een schattig gebouwtje !
En je kennend, wordt dit alweer een schot in de roos  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

eddy

Inderdaad,iets speciaal.Maar uit economisch standpunt is daar vraag naar?

groeten eddy

Dirky

De stukken voor het dak passen alvast: :)






Havoc

Dacht even dat dit een of ander futuristisch fantasie geval ging worden. Gelukkig heeft google me gerustgesteld.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 30 augustus 2014, 20:06:21 PM
Dacht even dat dit een of ander futuristisch fantasie geval ging worden. Gelukkig heeft google me gerustgesteld.
Geef mij dan maar het futuristisch alternatief.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky

De dakbedekking moet iets exclusief worden dus leg ik de "schiefer" stuk per stuk... bijna een uur voor deze dakzijde  :(


modelbaanHO

Mooi gedaan Dirk. Blijkbaar ben je een geduldig man...1 uur....pff.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Steam.N

Inderdaad knap resultaat !
Als naar gewoonte : mooi en verzorgd werk  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

thx

De leien werden me toegeleverd ditmaal door de klant zelf. Ze zijn opzettelijk "slecht" gesneden, t.t.z. met veel "trilling" door te snel te bewegen, om de look te geven van hand gekapte leien.
Ik ken iemand die zal vloeken als ik vraag om ook voor mij "slecht" te snijden...  ;D

SuSke

die "snijder" heeft een brede rug  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Prachtig werk Dirk.
Het is al jaren geleden dat ik het bij het grote voorbeeld (aan de Rhein) gezien heb. Bestaat dat nog steeds?
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

Neen Peter, Moet ergens rond 1975 afgebroken geweest zijn als ik mij niet vergis...

Dirky

Terwijl ik wacht op H0 onderdelen:
(vingers doen wel pijn van 't graveren :(