Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Belgische gebouwen

Gestart door Dirky, 21 augustus 2014, 21:55:57 PM

Steam.N

Citaat van: Michael op 28 september 2014, 22:40:19 PM
... de verzendkosten zijn altijd zo achterlijk duur, van B naar Nl en andersom betaal je een Gods vermogen  ...

Wat noem je achterlijk duur?
Kiala diensten al gebruikt ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Citaat van: Dirky op 28 september 2014, 21:32:43 PM
Ik heb er nu enkele gemaakt met plaaster afgietsel, met gelaserde gevels, met 3D prints. Foto's volgen wel...
Mijn doel is van "iets goedkopere" huizen aan te bieden die niet moeilijk zijn om te bouwen.  De resultaten die ik nu heb voldoen niet helemaal...
Qua materiaal en materieel is er natuurlijk veel te zeggen voor plaaster qua productieprijs.
Maar de ontwerptijd blijft voor alle systemen waarschijnlijk grotendeel gelijk  ?

Dirky

Ontwerptijd is inderdaad grotendeels gelijk en ook niet het probleem. Ik heb zowat 40 gevel-ontwerpen klaar staan maar zou echt graag "onder" alle prijzen gaan... Nu iets releasen dat te duur is geeft meteen een slechte naam de reeks die volgt. Dus, nog even geduld. We vinden wel iets  ;)

Peter

Ziet er fantastisch uit.
Ben benieuwd naar het vervolg.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Maak jij die zelf of komen ze elders vandaan, dit kan mogelijks ook het kostenplaatje beïnvloeden !
Groeten Peter ;)

Michael

Citaat van: Steam.N op 28 september 2014, 23:20:24 PM
Citaat van: Michael op 28 september 2014, 22:40:19 PM
... de verzendkosten zijn altijd zo achterlijk duur, van B naar Nl en andersom betaal je een Gods vermogen  ...

Wat noem je achterlijk duur?
Kiala diensten al gebruikt ?

Jean het dichtstbij gelegen  Kiala punt ligt in het volgende dorp, zo'n 10 km verderop, niet echt lonend om daar naar toe te rijden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Bpost is idd niet de goeiekoopste, vanuit NL altijd tot 2kg zonder t&t maar 9 euris..

Steam.N

Citaat van: Michael op 29 september 2014, 18:57:05 PM
...  het dichtstbij gelegen  Kiala punt ligt in het volgende dorp, zo'n 10 km verderop ...

Ideale fitness oefening?  Leuke afstand met de fiets ...  ::) ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Jean hier in de polder is het niet leuk fietsen, altijd tegenwind, zowel op de heen als de terug weg.

Dirk, al wat vorderingen gemaakt met de Belgische huizen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirky

ja, toch wel Michael...

Zoals gewoonlijk duurt het bij mij iets langer (iets? :-)) maar ik probeer steeds de kost naar beneden te halen... maar ze komen!  ;)


Michael

Goed nieuws Dirk, kunnen we nog even sparen, de laatste tijd iets teveel geld uit gegeven.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirky

weliswaar nog zonder schouw maar zo goed als klaar... :)


Cozzy

Mooi reslutaat Dirk! Knap werk  8)

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

RD25

Wooh


fotokrediet : dynimo.be

Een set voor een mooie straat.
Goed idee, en een mooi resultaat.
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

loebaske

Mooi Dirk, als ik me niet vergis, zie ik dat je al meteen de deur is aangepast om aan te sluiten op de voetpaden...