Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Trainduino: Rocrail & PIPO X9

Gestart door minitreintje, 20 augustus 2014, 22:01:44 PM

loebaske



Is het dan nog belangrijk dat men dit half & half draadje online laat staan ??

Gerolf

Misschien kan er iemand zijn voordeel mee doen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

op zijn profiel staat een icoontje om hem te mailen,misschien moet je maar eens mailen om dit draadje weer in gang te steken, wie weet ?
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?action=profile;u=4682

HO_COMP_FAN

Loebaske,

met alle respect voor je waardevolle inbreng op het forum,  maar zou dit/elk forum niet een mager beestje worden als enkel de aktieve topics maar beschikbaar meer zijn ?
Denk dat het juist de kracht van het forum is dat opgedane kennis gedeeld wordt en beschikbaar blijft voor mensen die pas later nood hebben aan die informatie , of die pas later in de hobby stappen.
Persoonlijk wandel ik graag door het forum en kom talloze keren op oudere topics terecht/wordt doorverwezen naar oudere/eerdere topics voor oplossingen.

Gerolf/Peter bedankt voor de info. 
Als je de site van Dylan opzoekt (http://dylanvanassche.be/) meen ik te begrijpen dat deze momenteel andere speerpunten heeft en het Trainduino verhaal een tussenfase was/is in zijn combinatie hobby/studie. Lijkt me dus een einde verhaal.

Groetjes,
Dirk
Met vriendelijke groeten, Dirk
HO 3-Rail Digitaal , Marklin K-rails, Intelllibox 1, W10+Koploper , LDT RM-88-N-B+RM-88-O-B , Viessman 5211/5213/5217(S88) , DR4018 , Boosters 4017 & LDT DB-2 ,
Arduino Uno. Loks Marklin/Roco/Mehano/L.S.

Metpetergaathetbeter

ik was zo vrij even toch een mailtje te sturen met de vraag .....................................je weet maar nooit! ;)

een nee heb je een ja kun je krijgen ! :)

Steam.N

Citaat van: HO_COMP_FAN op 11 juli 2017, 22:09:54 PM
... met alle respect voor je waardevolle inbreng op het forum,  maar zou dit/elk forum niet een mager beestje worden als enkel de aktieve topics maar beschikbaar meer zijn ?
Denk dat het juist de kracht van het forum is dat opgedane kennis gedeeld wordt en beschikbaar blijft voor mensen die pas later nood hebben aan die informatie , of die pas later in de hobby stappen.
Persoonlijk wandel ik graag door het forum en kom talloze keren op oudere topics terecht/wordt doorverwezen naar oudere/eerdere topics voor oplossingen. ...

Daar ben ik volledig mee akkoord  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Modelspoorhobby

Een draadje is nooit half, kan men steeds op voort gaan en of van leren.

minitreintje

#52
Dankzij de e-mail ben ik op de hoogte.
Op dit moment heb ik geen tijd om aan mijn modelspoor projecten verder te werken door mijn studies en andere zaken.
Ik ben nog steeds actief als modelspoorder, Trainduino is zeker niet dood.

EDIT: foto's zijn blijkbaar wel dood helaas, door tijdsgebrek kan ik dit niet herstellen op het moment, binnen enkele weken misschien.

Groeten,
Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino