Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 139

Gestart door Michael, 19 augustus 2014, 19:53:34 PM

Bolje

Citaat van: doomslu op 29 augustus 2014, 18:17:11 PM
Citaat van: ceuleer op 29 augustus 2014, 17:46:12 PM
Citaat van: doomslu op 29 augustus 2014, 17:16:15 PM
Amaai, onze klachten bij de drukker en de post hebben blijkbaar vruchten afgeworpen!  ;)

levering in de Belgische krantenzaak is vandaag toch niet gebeurt.....  :(
Dat is dan weer een zaak van de distributeur...
Is dat overasl zo??
Ik haal hem ook op in een krantenwinkel en daar is hij ook nog niet toegekomen. :'(
Vele groeten,
Ronald

liefhebber

Hier in ook niet te geleverd  in de winkel :-[
 

doomslu

EINDELIJK... krijgen de abonnees eens gelijk!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bolje

Citaat van: doomslu op 29 augustus 2014, 20:26:04 PM
EINDELIJK... krijgen de abonnees eens gelijk!  ;D
Vind ik geen mooie reactie.  >:(
Vele groeten,
Ronald

dieselfreak

MC

Michael

Citaat van: doomslu op 29 augustus 2014, 20:26:04 PM
EINDELIJK... krijgen de abonnees eens gelijk!  ;D

Sneu voor de mensen die geen abonnement hebben maar ach wij als abonnees moeten vaker langer wachten dus nog even geduld mannen. Wat in het vat zit verzuurd niet.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 30 augustus 2014, 08:38:20 AM


Sneu voor de mensen die geen abonnement hebben maar ach wij als abonnees moeten vaker langer wachten dus nog even geduld mannen. Wat in het vat zit verzuurd niet.
hoewel ons beloofd werd hem te mogen ontvangen de dag voor hij in de wiinkels ligt !  :-\
Groeten Peter ;)

PS Luc had geen slechte bedoelingen maar ik denk dat een uitgever meer overhoudt met abonnees dan met losse verkoop dus eigenlijk de leefbaarheid van een magazine verhoogt :-\

Gerolf

Hier is hij ook al enkele dagen "binnen" en al deels gelezen.
Er staat heel wat lekkers in  :P  :P  8)

Citaat van: Bolje op 29 augustus 2014, 22:35:35 PM
Citaat van: doomslu op 29 augustus 2014, 20:26:04 PM
EINDELIJK... krijgen de abonnees eens gelijk!  ;D
Vind ik geen mooie reactie.  >:(

't Is maar van welke kant je het bekijkt. Ik wel  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Het is wel zo dat abonnees voor een uitgever veel belangrijker zijn dan losse kopers. Zonder abonnees is elk nummer een financiële gok en moesten we alleen losse nummers verkopen, dan was het ook niet houdbaar.

Maar, mijn reactie was er vooral omdat onze abonnees de laatste tijd wel al diverse malen brute pech hebben gehad met de postverdeling.
Sommigen kregen hun vakantienummer eind augustus!!!
Ik vind het dus helemaal niet erg dat zij nu eens netjes hun nummer op tijd hebben, maar ik vind het wel jammer dat het nummer nog niet in de krantenwinkel ligt hoor. Wat dacht je?  :-\

P.S. Mijn nummer is er ook nog niet, maar dat is naar 'goede' gewoonte zo...  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 30 augustus 2014, 09:30:35 AM


P.S. Mijn nummer is er ook nog niet, maar dat is naar 'goede' gewoonte zo...  :)
Is mijnheer abonnee ? Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 augustus 2014, 09:33:25 AM
Citaat van: doomslu op 30 augustus 2014, 09:30:35 AM


P.S. Mijn nummer is er ook nog niet, maar dat is naar 'goede' gewoonte zo...  :)
Is mijnheer abonnee ? Groeten Peter ;)
Twee maal zelfs!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 30 augustus 2014, 09:41:06 AM
Twee maal zelfs!  ;D
om zeker zijn dat je er één krijgt? ;D
Groeten Peter ;)

mark7758

Luc, 138 heb ik nu en 139. Als je hem over 3 weken nog niet heb. Mag je de mijne lenen en kom ik hem wel even langs brengen.  8) 8) 8) 8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 30 augustus 2014, 09:44:46 AM
Luc, 138 heb ik nu en 139. Als je hem over 3 weken nog niet heb. Mag je de mijne lenen en kom ik hem wel even langs brengen.  8) 8) 8) 8) 8)
Hartelijk dank, Mark!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bolje

Citaat van: doomslu op 30 augustus 2014, 09:30:35 AM
Het is wel zo dat abonnees voor een uitgever veel belangrijker zijn dan losse kopers. Zonder abonnees is elk nummer een financiële gok en moesten we alleen losse nummers verkopen, dan was het ook niet houdbaar.
Ik kan hier niet volledig mee akkoord gaan.
Indien er evenveel zouden verkocht worden zonder abonnees wordt de winst groter. Immers de abonnees kopen goedkoper aan en er zijn extra portkosten.
Wat wel is, het geld is op voorhand beschikbaar, wat het voor de uitgever makkelijker maakt.
Ik weet dat losse nummers altijd nodig zijn. Als is het maar om reclame te maken in het boekenrek bij de verkoper. En nu en dan misschien een interessé die een los nummer koopt en die 'gecharmeerd' is en blijft kopen.
Wat ik wel weet, is dat (bijna) iedere uitgever abonnees bevoordeelt met het eerder bezorgen van het nummer. Zo krijgt de abonnee een extra voordeel.
Maar sommigen maken een keuze en daar moet niet mee gelachen worden. ;)

Wat ik nog even terzijde wil zeggen is dat ik al veel magazines heb aangekocht, al dan niet als abonnee, maar nog nooit zo'n mooie kwaliteit van papier en drukwerk heb mogen ontvangen.

Een tip voor de uitgever om nog meer abonnees te krijgen: kijk even naar andere uitgevers of magazines. (Bijna) altijd wordt een verwelkomingsgeschenk gegeven, boven op de extra korting.

Vele groeten,
Ronald