Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

doomslu

Citaat van: loebaske op 12 oktober 2014, 09:33:04 AM
Dat zal wel geen probleem zijn, ook om eens eene te gaan paffen...
Je krijg een stempel (op je voorhoofd) en kan je die dag binnen en buiten
lopen om je boodschap karretje leeg te maken   ;) ;) ;)
Jep!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Hoeveel stempels heb jij dan op je voorhoofd?
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske

Als je de zaterdag komt is het nen blauwe en op zondag nen rode, mooie combinatie...

eddy

Hierbij een proefertje van de uitbreiding Scherpenheuvel.                        http://www.mscdekempen.be/                                                                                                              groeten eddy                                     

eric

Heb je al kleding gevonden voor "De Witte" ?  ;)
Naar Leuven kan ik niet, maar Malle wel. :)

doomslu

Citaat van: loebaske op 12 oktober 2014, 12:11:43 PM
Als je de zaterdag komt is het nen blauwe en op zondag nen rode, mooie combinatie...
Ik dacht dat er hier ergens op het forum een foto stond van zo'n heerschap met een stempel op het voorhoofd, maar 'k vind 'm niet terug...  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Vandaar het idee om het officieel toe te passen, is heel duidelijk zichtbaar en men kan dan de handen gemakkelijk wassen, als je een pint in de hand heb is er dan ook weinig kans dat het glas half leef is door het laten zien van de stempel  :D :D :D

doomslu

Citaat van: loebaske op 12 oktober 2014, 16:50:43 PM
Vandaar het idee om het officieel toe te passen, is heel duidelijk zichtbaar en men kan dan de handen gemakkelijk wassen, als je een pint in de hand heb is er dan ook weinig kans dat het glas half leef is door het laten zien van de stempel  :D :D :D
Heb jij die foto ergens?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Verdomme heb die ook nie anders had je die al...

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modeltreinbart

Ik ben voorstander van nr 2 , Luc Dooms zorg jij voor Joke van de velde voor deze stempels te zetten ? Maar de dochter van Guido Olaerts mag ook .  :D
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

doomslu

Citaat van: modeltreinbart op 12 oktober 2014, 20:07:04 PM
Ik ben voorstander van nr 2 , Luc Dooms zorg jij voor Joke van de velde voor deze stempels te zetten ? Maar de dochter van Guido Olaerts mag ook .  :D
Mag het ook Loebaske zijn?
Ah neen, dat kan niet, hij kan niet komen dedju...  >:(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 12 oktober 2014, 20:19:40 PM
]Mag het ook Loebaske zijn?
Ah neen, dat kan niet, hij kan niet komen dedju...  >:(
Je wil toch volk in de zaal? Dit lijkt niet meteen een briljant idee ! ;D

Groeten Peter ;)

doomslu

Peter, die stempel is er om te kunnen buiten gaan, om te roken bvb.
Dus ik zie dat wel zitten, zo'n systeem (met Loebaske hé, niet met zo'n mooie madam). Dan blijven ze allemaal lekker lang binnen...  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

als die tweede foto schijnbaar de voorkeur krijgt in combinatie met Eric, man wat ben ik blij dat ik niet rook !
Groeten Peter ;)