Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Dirkh

Kan er geen online voorverkoop georganiseerd worden, geen van de expo's sttan bij mij op het programma en geen voorverkoop adres in de buurt?

Steam.N

Citaat van: Dirkh op 31 augustus 2014, 13:14:22 PM
Kan er geen online voorverkoop georganiseerd worden, geen van de expo's sttan bij mij op het programma en geen voorverkoop adres in de buurt?

+ 1
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: modelbaanHO op 31 augustus 2014, 12:59:38 PM
Dag Luc,

Is het mogelijk om bij de commerciële deelnemers een woordje meer uitleg te zetten (wat ze aanbieden of zo - iets in de stijl van: winkel, 2de hands, klein-fabrikant van, ...) ?
In de lijst staat bijvoorbeeld "De Block Annemieke" : hoogst waarschijnlijk een toffe madam, maar wat heeft zij te bieden ?
(Allez, wat zal ze te bieden hebben op de expo  ;D)
Komt nog in de volgende nieuwsbrieven. Staat op mijn 'to-do' lijstje.  ;)
Ik stuur deze week een mail naar al die commerciële deelnemers om me wat meer info te bezorgen, en eventueel ook speciale acties of primeurs die ze zullen mee hebben te openbaren...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

reeves

De Block Annemieke is ne alias is van iemand hier achter de hoek(Kruibeke) die voornamelijk veel modelhuisjes ed verkoopt
;D

conducteur

Is er een pendelbus voorzien, of geraak je makkelijk van het station tot aan de zaal met De Lijn?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Citaat van: conducteur op 31 augustus 2014, 18:53:08 PM
Is er een pendelbus voorzien, of geraak je makkelijk van het station tot aan de zaal met De Lijn?
Gratis pendelbus. Het is nogal ver te voet.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Ideaal, want zal deze keer wel zelf moeten zorgen voor m'n eigen vervoer.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

mark7758

Citaat van: doomslu op 31 augustus 2014, 18:57:01 PM
Citaat van: conducteur op 31 augustus 2014, 18:53:08 PM
Is er een pendelbus voorzien, of geraak je makkelijk van het station tot aan de zaal met De Lijn?
Gratis pendelbus. Het is nogal ver te voet.  ;)

En terug is ook gratis? Als ik nu kom met de auto en de vrouw wil de stad in. Mag die dan ook gratis met de bus? Betalen is natuurlijk ook goed.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mark7758 op 31 augustus 2014, 19:24:27 PM


En terug is ook gratis?
natuurlijk Mark, hoe zouden wij anders al die Nederlanders naar huis krijgen ! ;D
Groeten Peter ;)

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach


mark7758

Nee. Wim. Want ik wil ook weer naar huis. (Met vrouw) 8)  En dan is de beurs ook gesloten.  :-[
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mark7758 op 31 augustus 2014, 20:02:02 PM
Nee. Wim. Want ik wil ook weer naar huis. (Met vrouw) 8)  En dan is de beurs ook gesloten.  :-[
en die andere beurs leeg !  ;D

doomslu

Mark, die bus pendelt gratis heen en weer. Natuurlijk mag ze mee!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Jippie. Zal ik dan weer zo'n mooie foto van je maken???  8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.