Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

eddy

Ben eens gaan kijken op de site van MSM,maar tot nu nog geen melding van welke banen er komen.
Wie weet meer?

groeten eddy

mark7758

Geduld Eddy.
Er belooft heel wat moois te komen. Maar heb gewoon geduld.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

jb

Moet je eigenlijk toegangs kaarten kopen of kan je daar gewoon binnen sukkelen en betalen a d deur?
Eerste weekend van men volgende vakantie, mooi begin! olé

Rangeerduivel

Als het is zoals vroeger zijn er alle mogelijkheden,
Verscheidene modelspoorwinkels verkopen op voorhand ticket's,of je kan ter plaatse aan de deur betalen.
Maar dan riskeer je (lang) te moeten aanschuiven...

;)

jb

Lang aanschuiven...dan komt er toch wat volk op af, tzal de eerste zijn voor mij, ik ben benieuwd!
Zal dan maar kaartje kopen op voorhand, er stond toch nog een bezoekje aan HSTVerhaegen gepland.
Merci voor de info rangeerduivel  :-*

TBCédric

Moest mijn station klaar zijn én ik mag eventueel van mijn ouders, dan ga ik misschien op de expo staan met mijn gebouw.

Maar dat zijn zorgen voor binnen een maand of 2.  8)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

SuSke

Citaat van: LS Models op 17 augustus 2014, 15:36:36 PM
Moest mijn station klaar zijn én ik mag eventueel van mijn ouders, dan ga ik misschien op de expo staan met mijn gebouw.

Maar dat zijn zorgen voor binnen een maand of 2.  8)

Eerst schoon vragen aan de grote bazen Luc en Guy  ;)


Het is je van harte gegund Cedric want je hebt er al zeker iets moois van gemaakt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 17 augustus 2014, 16:06:30 PM
Citaat van: LS Models op 17 augustus 2014, 15:36:36 PM
Moest mijn station klaar zijn én ik mag eventueel van mijn ouders, dan ga ik misschien op de expo staan met mijn gebouw.

Maar dat zijn zorgen voor binnen een maand of 2.  8)

Eerst schoon vragen aan de grote bazen Luc en Guy  ;)


Het is je van harte gegund Cedric want je hebt er al zeker iets moois van gemaakt.

Als ze voor de jongste forummers geen uitzondering kunnen maken dan weet ik het niet meer...! :D

;)

TBCédric

Citaat van: SuSke op 17 augustus 2014, 16:06:30 PM
Citaat van: LS Models op 17 augustus 2014, 15:36:36 PM
Moest mijn station klaar zijn én ik mag eventueel van mijn ouders, dan ga ik misschien op de expo staan met mijn gebouw.

Maar dat zijn zorgen voor binnen een maand of 2.  8)

Eerst schoon vragen aan de grote bazen Luc en Guy  ;)


Het is je van harte gegund Cedric want je hebt er al zeker iets moois van gemaakt.

Bedankt! Net een PM gestuurd naar onze Luc D.
Nu nog wachten op een berichtje terug.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Mannen, in de volgende MSM (eind augustus in de winkels) zal je al wat meer te weten komen over voorverkoop en zo.

Op de website www.modelspoorexpo.be zal ik over een weekje of zo ook wat meer informatie plaatsen en de mensen die zich inschreven op de nieuwsbrief over de expo (zie voor inschrijving bovenstaande site) krijgen de primeur dan.

Momenteel zit ik (met zere knieën na een dag stappen  :-[) in m'n hotel in de Oostenrijkse Alpen en m'n bedje lonkt, maar eens terug thuis beloof ik jullie alle info!  ;)

Cedric: ik stuur jou een antwoordje binnenkort.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Deze morgen is de eerste nieuwsbrief verstuurd aangaande de expo.
Daarin staat al een selectie van een vijftal banen.
In de loop van de dag zal ook de expo-website worden aangepast, maar ik vind dat diegenen die zich inschreven voor de nieuwsbrief de primeur moeten krijgen.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Brief ontvangen.  Thanks, Luc.
Hart bleef stille staan ... nog zó weinig tijd over ? ? ? ... Brrrr ....  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Spijtig dat het ook deze keer weer niet gelukt is om een "all in" toegangskaart te kopen zoals op de beurzen waar ik met mijn echtgenote naar toe ga.

Dat wil zeggen
Treinkaartje heen en weer
Eventueel Bus of tram
en toegangskaart voor de beurs zelf
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Peter, hoe andere organisatoren het doen, weet ik niet, maar het is een onmogelijke opdracht om dat te realiseren.
Wellicht moet je de juiste man kennen bij de spoorwegen en de Lijn?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

Dag Luc,

Is het mogelijk om bij de commerciële deelnemers een woordje meer uitleg te zetten (wat ze aanbieden of zo - iets in de stijl van: winkel, 2de hands, klein-fabrikant van, ...) ?
In de lijst staat bijvoorbeeld "De Block Annemieke" : hoogst waarschijnlijk een toffe madam, maar wat heeft zij te bieden ?
(Allez, wat zal ze te bieden hebben op de expo  ;D)

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be