Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Steam.N

Citaat van: Kautenbach op 24 september 2014, 13:40:36 PM
Jean, jij hebt toch een tribune voor je minibaantje staan? ;D ;D

Neen, een loopband ... waarvan de snelheid in verhouding is met de wachtrij  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Jean, dergelijke 'opstapjes' hebben we niet. Je kan zo iets ook niet huren, het is specifiek voor modelspoorbeurzen.
En dergelijke dingen gaan maken voor het gebruik ééns in de twee jaar... onze baas zal dat niet doen...  (waar blijf je er ook mee in tussentijd?).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Heb er ook niet aangedacht maar onlangs stonden die in de folder van de Aldi, bij MTD hebben ze gangs de stock op gekocht van de Aldi  :) :) :) :) :)

Martin Welberg

Citaat van: doomslu op 24 september 2014, 14:12:39 PM
Jean, dergelijke 'opstapjes' hebben we niet. Je kan zo iets ook niet huren, het is specifiek voor modelspoorbeurzen.
En dergelijke dingen gaan maken voor het gebruik ééns in de twee jaar... onze baas zal dat niet doen...  (waar blijf je er ook mee in tussentijd?).

Stapelen en in de gangkast zetten ? Als voetenbankje onder je bureau  ;)

Kautenbach

heb je dranghek voor je baantje, daar kunnen ze toch ook in hangen?

mnieuwlaet

Zulke houten trapjes van Ikea theoretisch gezien ook weer demontertbaar.
gebruik die ook om thuis aan mijn baan te werken.

Michael

Citaat van: mnieuwlaet op 24 september 2014, 15:36:33 PM
Zulke houten trapjes van Ikea theoretisch gezien ook weer demontertbaar.
gebruik die ook om thuis aan mijn baan te werken.

Foto?????
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 24 september 2014, 17:10:39 PM
Citaat van: mnieuwlaet op 24 september 2014, 15:36:33 PM
Zulke houten trapjes van Ikea theoretisch gezien ook weer demontertbaar.
gebruik die ook om thuis aan mijn baan te werken.

Foto?????
En prijs?  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

GEZOCHT

In het kader van de promotie van onze expo ben ik op zoek naar tips om de pers te informeren.
Ik heb natuurlijk zelf wel al een aantal adressen in mijn bezit, maar misschien kennen sommige forumleden wel iemand die voor een blad werkt of een interessante website heeft.

In kringen van modelspoorliefhebbers is de expo onderhand wel al voldoende gekend denk ik, maar we denken nu vooral ook aan de promotie van onze hobby. We zoeken dus hoofdzakelijk in de regio Leuven, want ik denk niet dat iemand die niets heeft met modeltreinen hiervoor van Oostende zal komen.

Als er geen kink in de kabel komt zal er morgen in de voormiddag een leuke trailer te zien zijn op de website (www.modelspoorexpo.be). Ik verwacht dan ook dat jullie deze massaal gaan promoten via alle mogelijke middelen (behalve spam!  :o;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Luc, misschien een wereldrecordpoging doen en daar komt steeds veel volk op af, anderzijds een beetje laat ! :-\

Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 september 2014, 18:09:27 PM
Luc, misschien een wereldrecordpoging doen en daar komt steeds veel volk op af, anderzijds een beetje laat ! :-\

Groeten Peter ;)
Het idee is ooit opgeborreld, maar uiteindelijk niet uitgewerkt...
In 2016?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


loebaske

aaaah zoals in den tijd dat er VOOR er sprake was van MSM, die wereld rekord poging in Flanders Expo, stond dan nog aan de wieg met wijlen Verborgh, wil er weer gerust aan meewerken, was toen ook op teevee, Jos op zondag, heb dat nog ergens op video staan en foto's van de transport in de expo.....

Herwig

Ikea-trapje: inderdaad bruikbaar.  Wel best op een hoek een (verticale) bezemsteel monteren....Of je hebt tuimelende kijk-kindjes....
( bestaat/bestond  tevens in plastiek  (Allibert ? Curver ?). Ook met twee niveaus, maar iets minder hoog.)