grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

loebaske

toch rap hoe jij op je fietsje stapt hé Peter...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 20 oktober 2014, 18:36:36 PM
toch rap hoe jij op je fietsje stapt hé Peter...
en zonder te vallen !  ;D

loebaske

nen ezel val niet rap 2keren hé...hahahahaha

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 20 oktober 2014, 18:40:27 PM
nen ezel val niet rap 2keren hé...hahahahaha
hoop het voor jou !  ;D en nu eventjes ernstig, hoe is dat daar met dat been van U ?  :-\

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 oktober 2014, 18:35:08 PM
nee inderdaad het grootste  kieken was er  niet dit  jaar, Eric !  ;D

Groeten Peter ;)
Oef, dacht dat ge het op mij had. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

oooh beter, woensdag terug op controle en hopelijk wat haakjes eruit en hoop dat ik binnenkort eens een half tot een uurke recht kan zitten zonder pijn, kan dan eens wat mannekes schilderen of eens wagons onder handen nemen...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 20 oktober 2014, 18:50:40 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 oktober 2014, 18:35:08 PM
nee inderdaad het grootste  kieken was er  niet dit  jaar, Eric !  ;D

Groeten Peter ;)
Oef, dacht dat ge het op mij had. :D
eigenlijk had ik nog zo ver niet gedacht, nu kom je er zelf mee af ! ;D

Metpetergaathetbeter

Eric,

als je een jaartje thuis bent ga je het een en het ander onder handen kunnen nemen, tnminste vanaf de pijn iets minder is ! :-\
Groeten Peter ;)

PS dat zitten zal dan wel met het  gebroken been omhoog zijn !  :-\

Martin Welberg

CiteerAlleen was het licht in de grote hal niet echt geweldig, waardoor veel kleuren naar mijn mening niet tot hun recht kwamen. Wat dat betreft is de Nekkerhal met het daglicht fijner om te vertoeven naar mijn mening

Hoe bekijk je dat Alex ? Als koper van producten of als kijker naar banen. De verlichting liet wat kleur te wensen over, daar heb je gelijk in, maar als exposant met een baan vond ik het daglicht in de Necker een verschrikking...vooral bij lage zon..

Michiel

Hier mijn bijdrage met een kleine selectie van m'n foto's. Het was niet steeds optimaal kwa belichting (soms led verlichting, soms tl, soms gloeilamp of hamogeen, en soms zelfs combinaties ervan). Kleur en focus was daardoor niet staeeds optimaal, maar al bij al toch vrij tevereden met de vangst. Een kleine selectie...












































groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterC

Citaat van: Michiel op 20 oktober 2014, 19:35:52 PM


Foto's tonen toch heel veel detail: Charel is weer op zijn lappen geweest en haast zich naar huis.  Hij ziet maar laat dat de rolbareel al dicht is en gaat volop op de voorrem  :) :) :)

Groetjes, Peter


Alex

Citaat van: milocomarty op 20 oktober 2014, 19:16:34 PM
CiteerAlleen was het licht in de grote hal niet echt geweldig, waardoor veel kleuren naar mijn mening niet tot hun recht kwamen. Wat dat betreft is de Nekkerhal met het daglicht fijner om te vertoeven naar mijn mening

Hoe bekijk je dat Alex ? Als koper van producten of als kijker naar banen. De verlichting liet wat kleur te wensen over, daar heb je gelijk in, maar als exposant met een baan vond ik het daglicht in de Necker een verschrikking...vooral bij lage zon..

Ik breng hier eigenlijk twee dingen aan het licht nu ik het nalees. Allereerst is inderdaad de kleurweergave op de niet verlichte banen slecht. Het groen heeft een onnatuurlijke kleurzweem. 
De banen met fries en goede verlichting hebben echter dit probleem in de Brabanthal niet of minder.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat de zon in de neckerhal ook ellendig is. Daar had ik nog niet over nagedacht.

Wat ik met vertoeven bedoel. Als ik een hele dag in het licht van de Brabanthal sta, krijg ik hoofdpijn van het kunstlicht. Het is er gewoon te donker en het licht is te blauw. Kan je knap last van krijgen.
In de Neckerhal heb je hier geen last van door het daglicht dat daar de hal verlicht. Dit is dus fijner vertoeven wat ik bedoel.

Koen

Zoals beloofd, vinden jullie van mij een reeks foto's.

Mvg
Koen



µ






















































Nooit te oud om te leren

loebaske


Koen

Zou het niet interessant zijn om alle foto's op een gemeenschappelijke plaats te plaatsen zodat iedereen kan genieten van de foto's in volle resolutie?
Ik denk maar aan bijvoorbeeld dropbox waar we een gemeenschappelijke login voor maken. Wat denken jullie?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren