Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

SuSke

Hoe is het met de kostprijs voor het parkeren gesteld?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

railtravelmanager

ha Frans  :)

ik dacht 4 euro per voertuig, eventueel carpoolen ik ben van plan om zaterdag 18 oktober te gaan  :)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Rangeerduivel

#212
Ik rij de zondag,dus mannen/Dames uit omgeving Aalst,laat iets weten!

;)

krispy

#213
Citaat van: SuSke op 08 oktober 2014, 14:31:03 PM
Hoe is het met de kostprijs voor het parkeren gesteld?

Er zijn hier in de straten van het industrieterrein parkeerplaatsen , ideaal als het droog is en een beetje wil wandelen en er vroeg bij is ;)
Dan kost het niks extra ( denk dat de organisator daar toch niks aan verdient  ;) )
zie link https://www.google.be/maps/place/Researchpark+Haasrode/@50.8514194,4.7316818,1271m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0xa1c99e4121de7b43

spellingsfout verbeterd draag -> droog
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

doomslu

Klopt. Vier euro, om de kas van de Brabanthal te spijzen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Ik kom zondag,

met de trein! Da's altijd 'n beetje reizen   ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Havoc

Die parking aan de Brabanthal zelf is verhard maar vaak ingenomen door een tent. Die stukken met de bomen tussen veranderen bij regen in modderpoelen en plassen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michael

Johan, blijkbaar kom je wel eens vaker bij de Brabanthal, is daar ook een geld automaat zodat je indien nodig wat geld kan opnemen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Citaat van: Michael op 08 oktober 2014, 19:57:54 PM
Johan, blijkbaar kom je wel eens vaker bij de Brabanthal, is daar ook een geld automaat zodat je indien nodig wat geld kan opnemen?

Ik dacht van niet, maar de laatste jaren hebben ze daar wel 1 en ander veranderd. Misschien ondertussen wel, maar ik vrees er voor. Probleem is dat je daar ook niet meteen een automaat in de buurt hebt, dus genoeg geld meenemen en daar waar mogelijk met de kaart betalen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

#219
De laatste keer dat ik er was heb ik daar toch geen geldautomaat gezien en zoals Jurgen zegt is daar geen automaat in de buurt.

Volgens tomtom is er op de geldenaaksebaan 448 wel een BNP kantoor met automaat maar dat zegt me helemaal niets en google maps laat een leegstaand gebouw zien. Ik zou daar dus niet op rekenen. EDIT: dit kantoor komt niet voor in de lijst van kantoren op de website van BNP

Nu ja, met 20 euro kom ik toch toe: de inkom, parking en een pint. Ga daar toch geen Z vinden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Ik kan jullie verzekeren dat er geen tent zal staan!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railtravelmanager

Citaat van: Havoc op 08 oktober 2014, 21:25:23 PM
De laatste keer dat ik er was heb ik daar toch geen geldautomaat gezien en zoals Jurgen zegt is daar geen automaat in de buurt.

Volgens tomtom is er op de geldenaaksebaan 448 wel een BNP kantoor met automaat maar dat zegt me helemaal niets en google maps laat een leegstaand gebouw zien. Ik zou daar dus niet op rekenen. EDIT: dit kantoor komt niet voor in de lijst van kantoren op de website van BNP

Nu ja, met 20 euro kom ik toch toe: de inkom, parking en een pint. Ga daar toch geen Z vinden.

dag Johan zeg nooit nooit ... misschien tref je er wel Z materiaal aan 2de hands  ;)  CC rails staat er ook stand H6 en die hebben Märklin Z materiaal dacht ik  :D
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

philippe_007

Die hebben momenteel zelf heel veel Z-materiaal in huis... In Houten vorige week had hij een volledige stand met enkel Z-materiaal...
bijna 9x zoveel als Ho materiaal  ;D ;D ;D ;D ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 09 oktober 2014, 13:41:56 PM

bijna 9x zoveel als Ho materiaal  ;D ;D ;D ;D ;D
eigenlijk dan 36 keer zoveel(daar helft kleiner) ;D

groeten Peter ;)