Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

doomslu

Citaat van: mnieuwlaet op 07 oktober 2014, 20:47:12 PM
Ik ben er ook ergens in de msm-stand waarschijnlijk om alle 6322 uit te delen... aan deze die ervoor betaalden eh  ;)
Dat wordt dan Sint Maarten voor velen!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

@ Eric Eve:   " 48 razendsnelle jaren ":   dus bijna goud (-en jubilee), kassa, kassa... .

philippe_007

Luc,
gingen wij in begin van de maand geen mail krijgen met alle info voor de Lok af te halen ?
Ik heb nog niets ontvangen (of heb het gedeleted in een vlaag van ....)

Dirky

... al twee keer gevraagd (email) of ik met de motorhome op de parking kan, niet om te overnachten maar om te parkeren... geen antwoord. Zelfs geen "ik weet het niet!"  Aan de telefoon niet te doen, van 't kastje naar de muur en terug... >:(
(In Mechelen kreeg ik na 7 seconden al antwoord!)

Misschien weet iemand meer?

philippe_007

Dirk,
Ik kom vrijdagmorgen met de Motorhome en ga mij daar gewoon ergens een rsutig plekje uitzoeken en staan...
Het zou mij verwonderen dat ze daar iets over zeggen, we zullen niet de enigste zijn.

doomslu

Citaat van: Dirky op 08 oktober 2014, 08:17:14 AM
... al twee keer gevraagd (email) of ik met de motorhome op de parking kan, niet om te overnachten maar om te parkeren... geen antwoord. Zelfs geen "ik weet het niet!"  Aan de telefoon niet te doen, van 't kastje naar de muur en terug... >:(
(In Mechelen kreeg ik na 7 seconden al antwoord!)

Misschien weet iemand meer?
Aan de Brabanthal gevraagd?

Ik denk toch ook dat ze daar geen problemen mee zullen hebben, zeker?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: philippe_007 op 08 oktober 2014, 08:06:45 AM
Luc,
gingen wij in begin van de maand geen mail krijgen met alle info voor de Lok af te halen ?
Ik heb nog niets ontvangen (of heb het gedeleted in een vlaag van ....)
Neen, ik werk er aan. Alles nog even nakijken en vandaag of ten laatste morgen komt de mail...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

thx voor de feedback,
ik zal sowieso mijn paspoort meebrengen zodat je zeker bent dat ik het ben he :-) Moest ge mij niet kennen :-)

Koen

@Luc,

Jij ben ook een duizendpoot hé  :o.
De expo organiseren, het tijdschrift, de modelspooractie, ..., het bouwen van een eigen baan, en als er dan nog tijd over schiet ... het gezin.
Hoe hou jij dit vol  ::) ?

@ forumleden: als iedereen Luc op de komende expo eens iets te drinken  aanbiedt dan kunnen we Luc een hart onder de riem steken  :).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

philippe_007

Als iedereen Luc een gaat betalen, dan gaat deze er toch niet te gezond van af komen.... :-)

Herwig

Een kampeerauto (motorhome):  als er  niet   in gekampeerd wordt, is dit toch gewoon een bestelwagen ?
Er zullen toch wel bestelauto's op het Brabanthal-parkeerterrein kunnen, vermoedelijk ?

( * en Luc D. heeft   OOK NOG   toevallig een échte  "job" , daar in Luxemburg...)

Dirky

Aan de Brabanthal gevraagd... inderdaad.

Parkeerprobleem heeft te maken met de lengte van dat ding. 8m geraak je niet zomaar kwijt en als je 2 plaatsen van personenwagens inpikt gebeurt het vaak dat je er niet uit kan maneuvreren door de lange uitzwaai en de breedte...

Mechelen heeft plaats aan de overkant van de baan. Sinsheim vraagt gebruik te maken van parking 3, ...

we zullen het wel zien als we toekomen....

philippe_007

Tja dirk,
maar we zullen daar de eersten zijn en vermoedleiljk pas vertrekken als de meesten al thuis zijn...
Ik maak mij dus geen zorgen dat ik daar weg zal kunnen.

doomslu

Citaat van: Koen op 08 oktober 2014, 09:48:59 AM
@Luc,

Jij ben ook een duizendpoot hé  :o.
De expo organiseren, het tijdschrift, de modelspooractie, ..., het bouwen van een eigen baan, en als er dan nog tijd over schiet ... het gezin.
Hoe hou jij dit vol  ::) ?

@ forumleden: als iedereen Luc op de komende expo eens iets te drinken  aanbiedt dan kunnen we Luc een hart onder de riem steken  :).


Mvg
Koen

1. Niet zeggen tegen mijn vrouw hé...  :-\

2. Jullie komst en appreciatie is voldoende hoor. Ik wil daar niet ladderzat buitengaan.

3. @Herwig. Klopt. Zonder die job zou ik nu minder stress hebben...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Op zo'n groot domein zullen jullie toch wel een plaatsje vinden zeker?



luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *