Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Deze maand.

Gestart door PietB, 15 augustus 2014, 17:49:03 PM

PietB

Deze maand viert het forum zo rond de 30ste haar/zijn 2e verjaardag in de huidige vorm.
Ik denk dat we toch maar allemaal heel erg blij moeten zijn met de noeste arbeid die Luc en ook een deel zijn zoon er in hebben gestoken.
Want we hebben er toch maar een prachtig forum aan overgehouden

grt Piet.


Kautenbach

HIEPERDEPIEP HOERA

ik dacht dat forum al veeeeeeel ouder was, Piet? ik weet niet beter of dit forum is het absolute middelpunt van mijn bestaan ;) (Luc en zn en... en... thanks)

Huugooke

Bedoel je misschien de HERgeboorte?

Havoc

Zal wel, want volgens de server ben ik al lid sinds 2004. Verschiet me er zelf van dat ik hier al zo lang rondhang.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

#4
Piet bedoelt inderdaad de hergeboorte, met nieuwe software en op een andere server.

Goh, is dat al 2 jaar geleden? Inderdaad...
Ik heb daar toen een paar weken van mijn verlof mee bezig geweest. Het was vallen en weer rechtkrabbelen.  :o
Maar ik herinner me nog wel dat het heel mooi weer was en ik vaak met m'n peeceetje op het terras zat, een glaasje te drinken terwijl weer eens een query een uur of twee stond te draaien...

Met ook een dankwoordje aan onze Piet, die me toen op weg heeft gezet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Als ik de ledenlijst bekijk zie ik dat de man die het eerste forum geïnstalleerd heeft zichzelf registreerde op 21 september 2004.
De eerste leden hebben zich op 6 oktober aangemeld. Onder hen Jurgen en Mark.

Het forum viert dus binnenkort zijn 10 jarig bestaan!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Is het al weer zo lang???
Waar blijft de tijd.

Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga toosten met Luc. (Kan ik ook mijn MSM 138 ophalen.)

Ga zo door heren. Ik voel me hier zeer thuis.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 15 augustus 2014, 20:55:30 PM
....

Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga toosten met Luc. (Kan ik ook mijn MSM 138 ophalen.)

...
Is jouw nieuw exemplaar nog niet aangekomen?  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

#8
Citaat van: Huugooke op 15 augustus 2014, 20:32:10 PM
Bedoel je misschien de HERgeboorte?
Je hebt gelijk Hugo en anderen.
Maar ik heb de vorige uitvoering eigenlijk een beetje verdrongen, want dat vond ik van uit een technisch perspectief geen forum.
Maar een slechte poging daartoe en dat lag zeker niet aan de beheerders of moderatoren.

Ik zal de tekst in mijn bericht aanpassen.

Citaat van: doomslu op 15 augustus 2014, 20:39:41 PM
Goh, is dat al 2 jaar geleden? Inderdaad...
Ja de tijd gaat snel.
Citaat van: doomslu op 15 augustus 2014, 20:39:41 PM
Ik heb daar toen een paar weken van mijn verlof mee bezig geweest. Het was vallen en weer rechtkrabbelen.  :o
Maar ik herinner me nog wel dat het heel mooi weer was en ik vaak met m'n peeceetje op het terras zat, een glaasje te drinken terwijl weer eens een query een uur of twee stond te draaien...
Ja dat was zeker een mooie zomer, ik was thuis herstellend van een operatie, dus kon per e-mail soms wat steun verlenen.
Citaat van: doomslu op 15 augustus 2014, 20:39:41 PM
Met ook een dankwoordje aan onze Piet, die me toen op weg heeft gezet.
Maar dat heb ik zeer gaarne gedaan, dat weet je.

grt Piet.

mark7758

Citaat van: doomslu op 15 augustus 2014, 21:14:55 PM
Citaat van: mark7758 op 15 augustus 2014, 20:55:30 PM
....

Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga toosten met Luc. (Kan ik ook mijn MSM 138 ophalen.)

...
Is jouw nieuw exemplaar nog niet aangekomen?  :-\

Helaas Luc anders had ik het hier al gemeld. :) Vol verwachting klopt mijn hart.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

59erke

Wel heren van het forum, van mij ook ne dikke proficiat

Ik ben er wel al niet van bij het begin bij, maar het is hier toch fijn vertoeven
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Rangeerduivel

Citaat van: 59erke op 15 augustus 2014, 21:29:44 PM
Wel heren van het forum, van mij ook ne dikke proficiat

Ik ben er wel al niet van bij het begin bij, maar het is hier toch fijn vertoeven


+1,
Het is niet mijn gewoonte proficiat of gelukkige verjaardag te wensen,maar deze keer wil ik een uitzondering maken.

Als het om een HERgeboorte gaat,kijk ik vol verwachting uit naar de BABYBORREL!

;)

Steam.N

Luc, en al diegenen die al die jaren hun steentje hebben bijgedragen:  een dikke proficiat.
Zo lang ben ik hier nog niet, maar het forum is ondertussen een onverbrekelijk deel van mijn leven geworden ...
(klinkt dit nu als verslaving ? ... Ik trek het me niet aan: superwereldje, dit forum !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Ook vanuit Lochristi een welgemeende PROFICIAT en BEDANKT voor het vele werk aan al degenen die hun steentje bijdroegen voor de start, de heropstart en voor het succes van dit forum !

Groeten Peter ;)

Gerolf

2 jaar sinds de hergeboorte, bijna 10 jaar sinds de geboorte - en er is al heel wat gebeurd intussen
(Maar ja, als ik terugkijk naar wat MTD de afgelopen 10 jaar heeft meegemaakt)

In elk geval ben ik nog steeds blij met het forum,
Voel ik me goed omdat ik er ook mijn steentje aan kan bijdragen,
en tevreden dat we sinds de hergeboorte een véél stabieler platform hebben,
Maar vooral content met de leden en de toffe topics en reacties
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw