Ervaringen met de Belgische detailhandel!

Gestart door Havoc, 11 augustus 2014, 12:23:53 PM

raf

van bol.com mail gekregen hoe ik het vond nadat ik contact had gehad met een van hun medewerkers
ik denk dat die mail in de vuilbak is beland daar bij hun


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Bolje

Deze morgen tussen 8 en 9 op Radio2 een reportage over niet geleverde feestmaaltijden.  :-\
Interessant om even na te beluisteren op hun site. Normaal komt dit straks online.
Vele groeten,
Ronald

Locojam

Je kunt best lid worden van testaankoop. Als je dan echt een groot probleem hebt als consument, kunnen zij helpen en raad geven. Zij hebben tenslotte zo'n 40 advocaten achter zich staan! Kost ook nog bijna niets !

Houdini

Intussen ook reactie gekregen van Conrad. Ook zij wijten de fout aan het ontbreken van het huisnummer. Ze geven dus toe dat zij daar een fout hebben gemaakt en dat het pakket daardoor dus retour is gegaan.

Ze gaan nu de gegevens verder aanvullen en juist invullen, en opnieuw verzenden.

Ben benieuwd :)  maar...het lijkt toch goed te komen :).

Rangeerduivel

Citaat van: Houdini op 07 januari 2015, 12:06:33 PM
(ik hoef het pakket al niet meer, al is het maar uit principe).

Citaat van: Houdini op 09 januari 2015, 11:01:16 AM
Intussen ook reactie gekregen van Conrad...Ben benieuwd :)  maar...het lijkt toch goed te komen :).

Gelukkig kan een mens op zijn gedacht terug komen...als het maar goed nieuws is! :D :D

;)

Houdini

Citaat van: Rangeerduivel op 09 januari 2015, 11:09:04 AM
Citaat van: Houdini op 07 januari 2015, 12:06:33 PM
(ik hoef het pakket al niet meer, al is het maar uit principe).

Citaat van: Houdini op 09 januari 2015, 11:01:16 AM
Intussen ook reactie gekregen van Conrad...Ben benieuwd :)  maar...het lijkt toch goed te komen :).

Gelukkig kan een mens op zijn gedacht terug komen...als het maar goed nieuws is! :D :D

;)

Oh nee hoor Rudy, ik keer niet op mijn gedacht terug ;). Pakket gaat van mijn kant uit retour, van zodra het hier is (kon blijkbaar niet meer geannuleerd worden). Heb me intussen al beholpen (moest wel, gezien het een cadeautje was  :o). Maar wou wel meegeven dat het in orde lijkt te komen.

Havoc

Citaat van: Kris op 03 januari 2015, 01:06:56 AM
Havoc,
Voor uw non ferro aankopen , Demarlux in Gent, daar kan je op maat kopen wat je nodig hebt

Kris

Sorry om deze oude draad terug op te halen, maar kom net terug van Demar-Lux. Bedankt voor deze tip Kris, ik kan die firma aan alle modelbouwers die non-ferro nodig hebben van harte aanbevelen. Enorme keuze en heel vriendelijk. Zo'n firma's zijn er tekort.

Ok, misschien niet direct voor als je N doet maar voor het wat grotere werk een aanrader.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske

Wat heb je daar gekocht Johan bij Demar-Lux (in Evergem? ) ken die firma maar tot nu toe niets gevonden die ik zou kunnen gebruiken...

Havoc

In Evergem inderdaad. Maar ik doe dan ook een maat groter hé Loebas. Metertje RG12 brons voor de veiligheidsklep en wat andere stukken voor de stomer te maken, Wat messing zeskant 14 en 17 , dan nog een stukje alu van 120mm diameter voor een ideetje en nog wat andere kleine stukjes alu. Als ik eens 5 minuten tijd heb komt dat wel in orde.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kris

Havoc,
Blij te horen dat het u bevallen is , dit is inderdaad nog een metaalhandel waar men nog non ferro met hoeveelheden voor de modelbouwer kan kopen

Kris

loebaske

aaaah just daar kan ik dus niets gaan doen, want had al eens hun catalog doorgenomen voor fijne messing, maar niets dat bruikbaar is...ga toch uit noodzaak naar het buitenland moeten gaan....hmm als ik weer te been ben hé...

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kris

Hallo,
Mogelijk wel niet in het juiste draadje , maar mijn klein messingwerk koop ik bij
http://www.modellbauershop.de/metalle/index.php

Kris

PeterC

Citaat van: Havoc op 05 februari 2015, 17:45:21 PM
Citaat van: Kris op 03 januari 2015, 01:06:56 AM
Havoc,
Voor uw non ferro aankopen , Demarlux in Gent Evergem, daar kan je op maat kopen wat je nodig hebt

Kris

Sorry om deze oude draad terug op te halen, maar kom net terug van Demar-Lux. Bedankt voor deze tip Kris, ik kan die firma aan alle modelbouwers die non-ferro nodig hebben van harte aanbevelen. Enorme keuze en heel vriendelijk. Zo'n firma's zijn er tekort.

Ok, misschien niet direct voor als je N doet maar voor het wat grotere werk een aanrader.

Inderdaad een modelbouwer-vriendelijk bedrijf.  Je krijgt geen verbaasde/afwijzende blikken als je op zoek bent naar een klein stukje dit of dat.  Ja, ga maar bij de magazijnier en snuister maar eens.  Magazijnier: kijk maar rond en leg al wat je wil op de weegschaal...  ...De keren dat ik er ben geweest steeds veel te veel mee.  Een stuk(je) messing hier, een stuk(je) alu daar.  Hun restjes zijn de grot van Ali-baba voor amateur draaiers/metaalbewerkers.  Je betaalt wel de dagprijs voor wat je meeneemt!

Ik ken het bedrijf al van toen het nog (kleinschalig) in de Polenstraat was gevestigd.  Bij mijn eerste bezoek op hun nieuwe site heb ik wel even moeten zoeken (en trok grote ogen open in hun grote 'Ali-baba grot'  :) ).



Groetjes, Peter


raf

vroeger was hier ook zo een bedrijf welk draai werk deed en daar kon je dan ook de afvalcontainer in duiken en per kilo kopen
de zoon heeft het over genomen en nu krijg je daar niks meer
iso norm zoveel bla bla maar wel minder orders dan vroeger bij pa
en reeds draaiers moeten ontslaan terwijl ze ergens anders staan te wachten op ervaren draaiers
beetje dikke nek denk ik maar ja daarom geraak ik nog niet aan materiaal
een adresje om op te slaan en als ik eens in antwerpen ben eens een stukje door rijden

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.