Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

goemogge!

Gestart door Floris, 10 augustus 2014, 12:27:30 PM

Floris

klopt, ik weet dat AB7216 ook met wat luiks bezig is! De huizenjacht is zo'n beetje in de afgelopen maanden gebeurd, we zitten toch minstens elke 2 weken weleens in seraing en ougree enzo... Had al een berg ontwerpen liggen, waarvan het meeste nu al wel uitgefreesd is op de cnc-frees op werk. Nu een paar dingen nog in elkaar zetten en verder detailleren en we kunnen gieten! Om een idee te krijgen hier een screenshotje van de computerontwerpen (kost minder moeite dan foto's maken  :P )


Er komt de komende tijd sowieso nog het een en ander bij, vooral industriegevels en zo, zoals deze, de oude energiecentrale van cockerill:


mark7758

Ziet er erg goed uit. Complimenten.
Wie weet moet ik er ook maar een paar bestellen. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Floris

dank! Als er wat te bestellen valt laat ik het hier weten!  :)

mark7758

Je kan ook meer vragen aan AB7216. Hij heeft ook meegewerkt aan die Dubbel DVD.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

GDE

Ziet er mooi uit Floris . Zo je hebt mijn interesse gewekt met je idee voor een Belgische baan en prachtige gevels , ik kijk alvast heel erg uit naar het vervolg . Kleine tip ; om het gemakkelijker te maken voor het draadje over jullie project te volgen kan je dit misschien best plaatsen bij het draadje "ooit zal het klaar zijn ". Daar staan modelbanen en andere projecten van forumleden waar nog aan gewerkt wordt  ;) .

Floris

Voor wie nog belangstelling had voor de gevels: kijk in neurenberg eens rond bij artitec zou ik zeggen  ;)
Binnenkort es een draadje starten over t project. Het eerste cockerill-locje rijdt al proefrondjes  8)

mark7758

Ik ga vrijdag kijken. ;)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: Floris op 28 januari 2015, 21:54:01 PM
Voor wie nog belangstelling had voor de gevels: kijk in neurenberg eens rond bij artitec zou ik zeggen  ;)

Ze zijn prachtig.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

GDE

Hola klinkt interessant  :P Floris laat maar komen dat nieuw draadje. Dit wordt ongetwijfeld iets heel moois  :D kijk er al naar uit....

doomslu

Foris, ik heb vandaag vernomen dat het schitterende diorama bij Artitec van jouw hand is.
Gefeliciteerd.
Ik zal vanavond eens een foto posten...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Floris

Dank!  ;D zou tof zijn. Uiteraard heb ik zelf ook wel een paar plaatjes van het ding  ;)

Johnnytrein

Luc, heb jij plots een spraak gebrek of is de L uit Floris zijn naam onderweg gepikt.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Floris


doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 29 januari 2015, 14:54:02 PM
Luc, heb jij plots een spraak gebrek of is de L uit Floris zijn naam onderweg gepikt.
Mijn vingers zijn trager dan mijn hersenen...  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *