bestuurder rangeringen

Gestart door Benny, 06 augustus 2014, 08:09:04 AM

Benny

Hallo,

Wie is er hier werkzaam bij nmbs als bestuurder rangeringen?

grtz

dani

helaas niet, want dat lijkt me een leuke job..
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Benny

wel ja, moet hiervoor mijn jury gesprek doen binnenkort, maar kvind weinig terug van de opleiding, voor treinbestuurder met hopen voor rangeringen bitterweinig. Er moet een verschil zijn want er is al een verschil qua aanwervingsniveau (a2-a3)

Michael

Benny hoe gerichter je vragen stelt, hoe sneller je antwoord kan verwachten, maar ook even geduld, er zijn er zat die als ze aan het werk zijn niet over internet beschikken, ik kan je helaas niet verder helpen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Benny

Citaat van: Michael op 06 augustus 2014, 09:33:00 AM
Benny hoe gerichter je vragen stelt, hoe sneller je antwoord kan verwachten, maar ook even geduld, er zijn er zat die als ze aan het werk zijn niet over internet beschikken, ik kan je helaas niet verder helpen.

ja geen probleem hoor, heb wel geduld, en nog tijd ik moet pas eind augustus mijn jurygesprek doen maar er zal wss een vraag komen over hoeveel ik van de opleiding weet, treinbestuurder heb ik gevonden maar rangeringen niet zo veel. Ook andere tips zijn welkom voor de jury trouwens  ;)

mnieuwlaet

Ik moet op 18 augustus voor jurygesprek bestuurder-rangeringen. Dat was mijn inschrijving, maar ik,ben voor beide geslaagd. Bestuurder en bestuurder-rangeringen. Over de opleiding is het grootste verschil de lijnkennis dacht ik. Als b rangeringen leer je alle voertuigen van je stelplaats ter plaatse in je depot.

Benny