B-Models 55-er : verbeterde stroomafname

Gestart door eve, 02 augustus 2014, 10:59:25 AM

Rangeerduivel

AIJAJAI!
Die mag ik vergeten,
Die geraakt nooit meer in mekaar! ;D ;D

;)

loebaske

allé, nog beter (of is het slechter) je kan daarvoor veerbrons gebruiken,, indien niet in huis...als iemand in de buurt is kom dan maar een stukje halen..

OlivierV

#32
Citaat van: loebaske op 27 februari 2015, 11:21:28 AM
allé, nog beter (of is het slechter) je kan daarvoor veerbrons gebruiken,, indien niet in huis...als iemand in de buurt is kom dan maar een stukje halen..
Opgelost met stukje verenstaal, via een variant van de door jullie toegepaste methode, maar mijn variant zorgt ervoor dat hij een beetje waggelt, dan maar volgens jullie manier/wat verbeteren. :)

Edit: mijn eerste manier was goed, maar op het andere draaistel een ietsjes andere manier toegepast, terug eerste en dan zal het in orde zijn. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 27 februari 2015, 12:11:44 PM
Opgelost met stukje verenstaal, via een variant van de door jullie toegepaste methode, maar mijn variant zorgt ervoor dat hij een beetje waggelt, dan maar volgens jullie manier/wat verbeteren. :)

Edit: mijn eerste manier was goed, maar op het andere draaistel een ietsjes andere manier toegepast, terug eerste en dan zal het in orde zijn. :)

Gisteren mijn faktuur onderhoud wagen gekregen,
in de garage vraagt men 45€ uurloon,
Eens benieuwd waar dit HIER zal op uitdraaien... :( :(

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 27 februari 2015, 12:35:19 PM
Citaat van: OlivierV op 27 februari 2015, 12:11:44 PM
Opgelost met stukje verenstaal, via een variant van de door jullie toegepaste methode, maar mijn variant zorgt ervoor dat hij een beetje waggelt, dan maar volgens jullie manier/wat verbeteren. :)

Edit: mijn eerste manier was goed, maar op het andere draaistel een ietsjes andere manier toegepast, terug eerste en dan zal het in orde zijn. :)

Gisteren mijn faktuur onderhoud wagen gekregen,
in de garage vraagt men 45€ uurloon,
Eens benieuwd waar dit HIER zal op uitdraaien... :( :(

;)
Haha, ik hoop dat hij bij jou op jouw baan even goed rijdt als hier, hij rijdt hier nu toch mooi door zonder schokken of ontsporen. met 3 i10-en aan de haak (nog een oranje dms ertussen en 't was 'n werkelijke samenstelling geweest).

Ik heb het zo opgelost zoals op de onderstaande manier, de assen die geen antislipbanden hebben voorzien van verenstaal dat op die messing blokjes ligt en dat aan de metalen delen van het draaistel gesoldeerd, zo verzeker ik goede stroomafname op 4 assen.



Even testen want hij mag natuurlijk geen last hebben van draaistellen die uit de rails lopen, voorlopig gaat het goed. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan