Emmanuel Nouaillier : Perfect bis ins Detail

Gestart door eve, 26 juli 2014, 19:46:01 PM


Michael

Ziet er een geweldig goed boek uit, zou deze ook in het Nederlands verschijnen  dan koop ik die meteen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Ik denk wel dat Emmanuel in onderhandeling is met uitgevers.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Martin Welberg

Citaat van: Michael op 26 juli 2014, 21:14:36 PM
Ziet er een geweldig goed boek uit, zou deze ook in het Nederlands verschijnen  dan koop ik die meteen.

Kun je geen duits dan  ??? ;)

marc goovaerts

Was het niet logischer voor Emmanuel om dit in zijn moedertaal te laten verschijnen ? Wel een beetje prijzig...  :-\


Michael

Citaat van: milocomarty op 26 juli 2014, 23:00:30 PM
Citaat van: Michael op 26 juli 2014, 21:14:36 PM
Ziet er een geweldig goed boek uit, zou deze ook in het Nederlands verschijnen  dan koop ik die meteen.

Kun je geen duits dan  ??? ;)

Helaas één van de dingen die ik niet ken, je kunt niet alles hebben hé. Maar zodra dit boek in het NL wordt aangeboden, dan is er al meteen één verkocht.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

GDE

Hier ben ik wel fan van ! Het zijn echte kunstwerken dat emmanuel nouaillier maakt . Al sedert het jaar 2000 volg ik de artikels die hij schrijft in het franse tijdschrift RMF en daarvan heb ik al veel kunnen leren . Eindelijk brengt hij een boek uit  :) Iets wat ik hem al eens had gevraagd op een beurs in nederland lang geleden . Het is een heel vriendelijke man die graag uitleg geeft over zijn modelbouw .  Nu nog afwachten tot het boek in het nederlands uitkomt  ;)

doomslu

Eigenlijk vermoed ik dat de meeste onderwerpen al in Modelspoormagazine verschenen zijn.
Ik hoop dat zijn boek nog wat nieuws brengt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Zou kunnen kloppen, maar zelfs samengeteld geraken we niet aan 160 pagina's.

adrievans

Even "off topic" over een andere grote naam , jacques le plat , deze zou ook met een nieuw boek uitkomen na groetjes uit ferbach.
Iemand die weet of dit ook ooit gaat gebeuren.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Citaat van: doomslu op 26 juli 2014, 22:04:46 PM
Ik denk wel dat Emmanuel in onderhandeling is met uitgevers.

Ik heb het maar gevraagd aan de man die het kan weten Emmanuel zelf, hij weet  niet of het boek ook wordt uitgegeven in het Nederlands. Het zal afhankelijk zijn van de uitgevers.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154