Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Vakantiekiekjes

Gestart door doomslu, 26 juli 2014, 11:13:48 AM

ERVIN

Voila Dirk , meer moet dat niet zijn. ;)

Dirkh

Wat is er nu beter dan rustig in de tuin genieten van een lekker biertje, nu nog leffe maar ik heb voor straks een lekkere west vleeteren klaar staan. Daar ons favoriete magazine bij, en gerust gelaten worden. Zaaaaalig.

doomslu

Volledig mee eens, Dirk.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

@Koen: ik ben zeker geen fuifbeest. Alles behalve zou ik zelfs durven beweren.
Van muziek hou ik wel. In m'n wilde jaren nog medewerker bij een lokale radio geweest...

Mijn favoriete vakantiestek is echter, net als Dirk, mijn terras. Of zelfs de treinkelder...


Toch vind ik de sfeer van de Gentse feesten wel iets hebben, zeker als het weer meevalt, zoals dat het geval was deze week.
Je wandelt van het ene plein naar het andere. Hier is er een dj-set aan de gang, daar speelt men eerder klassiek, of is het een Vlaamse zanger (daar stap dan ik iets sneller voorbij  ;)). Er is Rock 'n Roll uit de vijftiger en zestiger jaren met leuke dansmeisjes  8) of allerlei coverbands die voor een hoog meebrul-gehalte zorgen.
Tussendoor proberen kleine bandjes of straatmuzikanten ook het spreekwoordelijke graantje mee te pikken.

Ik weet niet hoeveel jaren het geleden was, maar op woensdag zaten m'n vrouw en ik nog gezellig een sangria te drinken op een terras om één uur in de morgen. Vakantie!

Heb ik nu genoeg publiciteit gemaakt?  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Ne West Vleeteren , ik passeer straks nog langs Herentals ( mijn madam wil gaan eten in Antwerpen) , om hoelaat begin je daaraan??? ;) ;D

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 26 juli 2014, 15:13:24 PM
...maar eens ze in de touwen hangen, hebben ze geen probleem. Begrijpen wie begrijpen kan. Uiteindelijk is hoogtevrees schrik hebben om te vallen, een stuk onzekerheid over greep hebben op de stabiliteit en zwaartekracht.

Mvg
Koen

Ik heb mij ooit laten wijsmaken dat je enkel hoogtevrees hebt wanneer je op een vaste (hoge) ondergrond staat.
Het is een feit dat mensen met hoogtevrees daar géén last van hebben in bvb een ballon of vliegtuig.
Inderdaad,begrijpe wie begrijpen kan!

;)

Dirkh

Citaat van: ERVIN op 26 juli 2014, 17:04:25 PM
Ne West Vleeteren , ik passeer straks nog langs Herentals ( mijn madam wil gaan eten in Antwerpen) , om hoelaat begin je daaraan??? ;) ;D

Te laat den eerste is al leeg.

Koen

@Luc,
Inderdaad genoeg reclame gemaakt. Ik denk dat ik volgend jaar toch eens tot ginder moet gaan  :). Ook ik ben geen fuifbeest maar als er rustige muziek gespeeld wordt, is het best wel eens leuk om door die straten te kuieren. Het lijkt me daar een gezellige boel.
Ik had een heel ander beeld over de Gentse Feesten. Ik dacht dat dit eerder weg had van popconcerten met oorverdovend lawaai.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Koen, die heb je ook, maar er is keuze genoeg hé.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Ik denk dat ik mijn agenda voor het volgende jaar ga zetten  :).
Bedankt voor de info.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Dirky

Enkele weken in Zuid-Frankrijk rondgereden met de motorhome. Ondanks het gemiddeld slechte weer, één dag gehad dat het maar 13°C was, toch enkele deftige kiekjes kunnen maken met het prulle-cameraatje...

Hier eentje van de betere:


doomslu

Heel mooi stukje landschap.
Ik zie daar al meteen inspiratie in voor een hoekje van een modelbaan... niet bij mij hoor, ik heb geen plaats meer.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Het is niet het materiaal maar hoe en door wie het gebruikt wordt hé!
Heel mooi!

Havoc

Nog even wachten voor de vakantiekiekjes. Dinsdag de rolletjes naar het lab en dan vrijdag of zaterdag gaan halen. Ja, ik ben nog ene van de oude stempel.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

TBCédric

In midden juli naar Normandië geweest.










Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.